Gå til innhold

Lik bakterier rundt munnen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei jente fra nabo kommunen som har vært på ferie i Bulgaria, der traff hun en type som ville ha henne med hjem, men hun hadde stoppet det etter litt klining..fikk tlf. nr hannes, og dagen etter dro hun hjem.

Etter noen dager fikk hun utslett rundt munnen og gikk til legen, tok noen prøver der.

Etter en dag ringte legen å ba henne komme med engang..

Det var funnet LIK baktererier rundt munnen...

Legen ringte politiet i Bulgaria og ga dem opplysningene om jenta og tlf.nr hannes...Politiet dro til mannen....og fant et lik i leilh.....Blææ...tenkt deg for en ekkel følelse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er pervers.......=S

Stakkars jente.

Skrevet

oj

Skrevet

Denne historien har jeg hørt flere gangen i ulike former. Vandrehistorie:o)

Skrevet

Finnes endel versjoner av den historien der gitt hhehehe... Pussig at det er forskjellig land hver gang jeg hører historien

Skrevet

Slo meg at dama burde ha vasket seg bedre : )

Skrevet

det er klassevenninnen til min venninne som har opplevd det..

Skrevet

hehe det er visst venninnen til ei jeg kjenner også

Skrevet

det er også en en veninde av en veninde av meg som har opplevd det.... så vi kan vel si at dette er en vandrehistorie :)

ellers så har mange her felles bekjente.

Skrevet

Ja, det har skjedd en venninne av min kamerat også:) Tidenes vandrehistorie. Men, da var det i London da.

Skrevet

Der jeg kommer fra er historien litt annerledes: Ei dame går til legen for gynekologisk us. Legen finner likmark. Typen hun hadde ligget med jobbet i begravelsesbyrå. Tror ikke særlig på den historien da!

Skrevet

Bakteriene som bryter ned lik er våre egne. Når vi dør så skjer eit par prosesser: autolysis: våre egne ensymer bryter oss ned og heterolysis: bakteriene i tarmene våre, på huden osv bryter oss ned. Det finnes ikkje, så vidt meg bekjent, egne likbakterier som invaderer lik.

Historien holder derfor ikkje vann

Skrevet

linneha

slik har jeg også hørt den.. og det var en venninne av en kollega av mamma. hehehe, og jeg har trodd på det til nå! *flau*

Skrevet

Haha! Jeg er blitt fortalt den samme historien av en venninne av meg som igjen hadde hørt det av en venninne av seg som gikk i klasse med hun som hadde opplevd det. Haha.. men hun hadde opplevd det i England da;)

Skrevet

hmmm dette lukter "vandrehistorie" på lang vei!!

hørte en annen versjon for ikke så lenge siden, men da hadde jenta fått likmark i musa etter sex med en som liksom hadde hatt seg med et lik!

men HÆSLIG ja!!! uansett om det er sant eller ikke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...