Gå til innhold

Er kjæresten deres ute i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er min.. I og for seg greit nok, men han sa at han ikke skulle tidligere i dag. Neida, han skulle bare ta badstue med et par kompiser i 17 tiden. Så skulle vi se på film og chille i kveld. Yes du, de kompisene ble til nå, ganske fulle etter x antall øl i badstuen. Og han ene er såå slitsom med bare kommentarer om ikke jeg skal komme ned å dusje for dem, eller om han kan få sove med meg i natt, og hvor fine pupper jeg har fått, og bla-bla-bla.. bare vulgært fyllesnakk. Mens jeg prøvde å se på senkveld.

Nå dro de iallefall ut på byen. Men de kommer tilbake, for å sove her, siden bilene står her og de bor litt unna.

Ok, syntes det ikke er så greit da. Helt ærlig: Tåler ikke fulle folk for tiden. Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde han drikke? min har ikke drukket på 2 mnd da han er redd han skal gå glipp av fødselen og det er trygt og godt for meg:)

når har du termin da?:)

+

Skrevet

jeg hadde ikke akseptert overnatting av fulle folk når det er17 mai og jeg selv hadde vært gravid.....

dårlig gjort...

Skrevet

Hadde jeg enda hatt en kjæreste (...), så skulle han nok fått vært her hos meg! =)

Skrevet

Termin 20. juni, så tenker ikke at det er noen fare sånn sett.

Men jeg syntes det er utrolig slitsomt med fulle folk for tiden.

Og vil liksom at mannen min skal klare å tenke selv. Han er over 30 og blir fyllesyk, dumt å være det i morgen. Men nå er han svensk da, så 17. mai betyr kanskje ikke så mye for han (høres jeg bitte-litt bitter ut her..?)

Jeg akter i allefall og dra han med både til barnetoget og på familiemiddag i morgen, så slitsomt for han ;-)

Han vet forresten at jeg ikke liker de to kompisene som skal sove her. De er såå jævlig slitsomme bare.

Ja-ja, får vel gå å legge meg jeg. Håper ikke de er kjempefulle og bråkete når de kommer hjem. Da blir jeg sur :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...