Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #26 Skrevet 20. mai 2008 Makan til fittete oppførsel skal man lete lenge etter. Hadde kalt deg styggere ting enn det, var jeg han..
halliken og hora Skrevet 20. mai 2008 #27 Skrevet 20. mai 2008 han hadde vel grunn til det da! hadde min sagt det til meg så hadde jeg led meg i hjel. Men uansett så tviler jeg sterkt på at han hadde tørt det, for han vet at en sånn komentar mest sannsynlig hadde fått konsenkvenser;)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #28 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde blitt fly forbanna. Uansett hvor mye vi krangler, holder vi navnkalling utenom. Syns det er så utrolig unødvendig å bli så usaklig når man er uenige om ting..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #29 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kaller kjæresten min jævla kuk hele tiden...fordi han er det! Hehe...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #30 Skrevet 20. mai 2008 Å kalle partneren sin sånne navn tyder på manglende respekt uansett hvor sint man er når man sier det, og slike forhold varer dessverre sjelden lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå