Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er langt fra ferdig,men gir meg.Blir da vel hurra og feiring alikavell her.Ungene får på klær,så da så,hehe Bjørkris med sløyfe er på plass,og skrukkeskjorta mi henger der å geiper til meg. Lilleklatt har vært sitron i dag.Men vi sukkra han,så da ble det bedre. Nå sover han,og vesla med.Å det uten at det ble hylekor først. I morgen skal jeg få feire med alle rundt meg.En mangler,men han er med oss uansett. Ha en fin dag,kos dere,spis masse is,og la ungen i dere komme frem ;o) Her er det duka for å slå is rekorden fra i fjor. Da hadde ene jenta spist 9 is,mens den andre greide 8..... Tipper vondt i magen jeg =)) Natta og klem fra meg.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Kos deg du også med smått og stort, is og kake, brus og det du måtte ønske. (og han er med dere, trøsteklem)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er sikker på at alle englene våre er med oss idag også:-) Nå har jeg sneket meg til en halvtime i sengen, for å hvile etter altfor stort inntak av middag og bløtkake............og jada, jordbær og is:-) Det var bitende kaldt i byen og vi dro hjem og fyrte i vedovnen og tente masse levende lys. Nå er det godt og varmt og det mysser av mennesker overalt her:-) Snart er det ut og se på russetog og russenevø:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå