mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har funnet ut at jeg er gravid er 5+2. Jeg jobber et sted hvor det er ganske mange tunge løft i løpet av en dag. Har ingen problemer så langt. Kan jeg fortsette som før, eller bør jeg være litt forsiktig?
kelso Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har også en jobb der det blir ganske mange tunge løft. Tok det litt forsiktig da jeg fant ut at jeg var gravid, men etterhvert fikk jeg smerter nede i ryggen og ble sykemeldt i uke 15. Du må nesten kjenne etter selv hvor mye du tåler. Snakk med sjefen din om mulig omplassering hvis du er engstelig. Men skal ikke være noen fare hvis du er frisk i svangerskapet. Dette kan du jo prate med lege/jordmor om.
mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 takk skal du ha. har ingen problemer så langt, er bare litt sliten i ryggen og litt trøtt. Dette er nummer to og hadde ingen problemer sist heller bortsett fra litt kvalme og oppkast innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå