Gå til innhold

Savner dere 16 mai feiringen?

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Den feiringen man gledet seg til et år i førveien.

Det at man pynter seg MASSE og utfordrene, full av forhåpninger om å treffe han du var forelsket i for å kanskje få kline litt.. At et av hovedmålene var å drekke seg så snydens full at man glemte tid å sted, for deretter å ligge i en grøftkant og spy klokken 3 om natten.

Kjenner det er litt greit å være edru i kveld jeg vaffal....hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅH er så glad jeg slipper!! At jeg har funnet drømmemannen! :)

Skrevet

Nei, savner det ikke. Mange år siden jeg rak gatelangs på 16 mai. Mye bedre og våkne frisk og opplagt, uten skallebank på 17 mai:)

Skrevet

Jeg har det så deilig her på sofan!! :D Jeg syns jo det var morsomt, men nå er jeg bare glad jeg slipper det peset! :)

Skrevet

Nope savner det ikke når du beskriver det på den måten:P Men klart en koselig tur på byen det hadde jeg ikke hatt imot;)

Skrevet

Alt til sin tid :) Ferdig med det der.I dag er det tidlig kvelden så vi er friske og opplagte i morgen tidlig :)

Skrevet

Har aldri hatt noen slik 16.mai feiring, og kommer heller aldri til å ha det.

Takk og lov. :o)

Skrevet

Hva snakker du om? Aldri opplevd dette... og godt er det.

Skrevet

Veldig glad jeg er ferdig med den tiden der ja!!

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Uff, nei. Har det klart i minnet - timesvis med oppdolling for DEN fyren, en helflaske martini bianco, fest oppe i skauen med et vann, iskaldt og jævlig, fyren du er forelska i roter med en annen så du og alle venninnene griner i lange baner... vandre drita full hjem gjennom skog og myr, miste nattbussen, gå i timesvis til fordi man ikke har råd til taxi og sure foreldre... hehe, må nevnes at dette var i 16-års alderen, da...=P

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hehehehe:) Huffamei, for et styr!

Skrevet

Ikke savner, men mimrer meg et smil om munnen :-)

16 mai va spenning, sug i magen, stygge "drinker", dunk-dunk musikk :-) Null ansvar i livet! Det var utrolig godt!

men, så godt det er å bake rundstykker, legge frem bunad til smårollinger på 8 mnd og 2 år. Glede seg til 17 mai frokost å til å se på toget i god form :-)

Skrevet

moro å se denne overskriften,sa det akkurat til mannen min:tenk før på denne tida,da var vi skikkelig fulle...føler med plutselig litt gamel her jeg sitter,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...