Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Noen som har erfaringer med steder der de er bra på 3D UL i Oslo og omegn?? Ta gjerne med priser om dere vet det Har hørt at man ikke bør dra på 3D UL for sent, for da kan det være vanskelig å se noe. Når er "for sent" da? Noen som vet?
ambumamma Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 majorstuaklinikken kr 900,- sandvika... kr 800,- De rådet meg til å ta mellom uke 24 og uke 28 vi var på majorstuaklinikken på tirsdag. Fikk flotte bilder av jenta vår :-)
ainapost Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Jeg har vært på 3D på Majorstuaklinikken i dag. Jeg betalte 1500 for å få en medisinsk vurdering i tillegg til å sjekke kjønn, få bilder etc. Har også en variant til 900 kr som hun over skriver. Var veldig godt fornøyd og fikk flotte bilder av den lille jenta vår samt film! Tror det er helt ideelt f.o.m uke 24 t.o.m uke 30. Lykke til!
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 de fleste klinikker anbefaler at man ikke tar 3D UL senere enn uke 32 tror jeg.. for da begynner det å bli trangt til babyen, så de ligger mer sammenkrøllet og vanskligere å se.. Venninna mi var i uke 31, hun fikk fine bilder =) jeg var i uke 27, fikk ganske fine bilder vi og.. Begge var i sandvika... har ikke hørt om flere plasser her nede enn de som er nevnt over
Saltlakris Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Jeg var i går (uke 27+5) i Sandvika. Fikk et par greie bilder, ellers så lå hun stort sett med begge beina i kryss og den ene armen over ansiktet så det var ikke så mye vi fikk se.. Kostet 800,-
AnnaLena Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Kvinnedoktor i Tønsberg, 1 times kjøretur. Der får du 3D av en spesial utdannet fødsels lege som også gir medisinsk vurdering på kjøpet til 3 og 4D ultralyd. Bilder i slideshow og videosnutter er med på en fin CD med musikke. Kr 850. VEL VERD BÅDE PENGER OG KJØRETUR. Sandvika gir bare bilder og ikke vurdering av babyen da han ikke har lov til det. Dessuten har de mamma butikk der. Se www.megogmagen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå