Gå til innhold

Keisersnitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det ett veldig stort og synelig arr av keisersnitt??

sånn fra navelen og ned liksom.. eller??

noen som vil dele sin kunnskap?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

De tar ikke keisersnitt den veien, mange år siden de gjorde det.

Snittet tas litt over musehåra.. mitt er ikke synlig i det hele tatt.

Har hud som tar arr veldig godt, så det er så vidt man kan skimte en hvit liten strek.. jeg hadde hastekeisersnitt.. :)

Skrevet

oki.. :D så det er så og si usynelig hos alle som tar keisersnitt??

Skrevet

Hmm, kommer an på flere ting. Hvor godt "grokjøtt" du har,om du ha lett for å få arr. noen får sting som går opp, sårinfeksjon... Da blir det stygt.

Å snitte fra navlen og ned er ikke så vanlig lenger, men det fins de som gjør det! Kommer an på kirurgen TROR jeg. Jeg hadde krisesnitt og har en knapt synlig stripe godt skjult under trusa. Etter tre år er det vel ikke synlig hvis man ikke ser etter. Men jeg ser den...

venninna mi hadde krisesnitt og ble åpnet fra navlen og ned, har en skjev mage hvor det ser ut som om arret har sprukket (hvilket det ikke har) det er en diger rosa flenge nedover magen som ser helt fæl ut. Hun hylte når hun så den lille streken jeg endte opp med: "Hvordan fikk de ungen ut gjennom det lille hullet????"

Men for de fleste så blir det skjult under trusa, pent eller ikke.

Skrevet

Mitt er på tvers, godt under trusekanten. Jeg får litt synlige arr, så det er litt bredere enn andre kanskje får. men jeg tenker ikke over at jeg har det der.

Skrevet

Jeg har ikke så godt grokjøtt, så arret mitt er ganske bredt og lilla ennå (snart tre år siden). Og det var planlagt ks. Men det er skjult av trusa så det er tross alt ikke mange som har sett det.

Skrevet

Jeg har hatt to k.snitt. Hvor av det første var veldig haste k.snitt. Ble glad da jeg våknet etter narkosen og de hadde tatt truse-snitt. Har fått høre at er det veldig hast kan det være kirurgen tar snitt fra navlen og ned for det går kortere tid.

Mitt snitt etter den første haste var litt hardt og vondt og rødt. Men nå etter nr to som var planlagt fjernet han gammelt arrvev sa han og snittet syntes nesten ikke i det hele tatt. Skal ha mitt tredje k.snitt til høsten og satser på at også denne gangen blir snittet lite og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...