MadKiss*Jente i magen* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 blir det ett veldig stort og synelig arr av keisersnitt?? sånn fra navelen og ned liksom.. eller?? noen som vil dele sin kunnskap?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Mitt KS-arr er ca 7-8cm langt og det er nedom trusekanten så det vises aldri for andre enn min kjære=) Det er så vidt det synest både i farge og bredde..=) Eneste negative med mitt er at jeg har fått en "bump" rett over, der jeg plages med endel løshud, det er ikke så vakker på meg men slett ikke alle får det (tror jeg)
Fuglehjertet Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 De aller fleste får såkalt "bikinisnitt" nå, altså fra side til side og ikke oppenfra og ned :-), og den ligger gjerne langt nede (du blir til og med barbert delvis nedentil fordi det skal ligge langt nede).
Fuglehjertet Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Den "bump'en" du snakker om kan være dårlig arbeid når de sydde igjen. Hvis du må inn og ha nytt keisersnitt denne gangen kan du be legen rette det opp, noen ganger kan de gjøre det.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Nei den "bumpen" jeg snakker om er overgangen fra underliv til overliv... hehe..Huden min strekte seg ganske mye under forrige svangerskap og klarer ikke trekke seg sammen igjen, så død hud "henger" liksom over der... Ja dette hørtes jo delikat ut.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå