lillebie på`n igjen Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Her kommer jeg med enda fler nybegynner spørsmål :-) jeg leste til min skrekk et lege innlegg , hvor det står skrevet at i danmark får man ikke IVF behandling om man har en BMI på over 30, noe jeg har, stemmer dette ??? "I Danmark ser man også helst at BMI-en er under 30. Men for noen eldre kvinner kan det være vanskelig å redusere vekten nok, og de blir for gamle innen BMI-en er kommet ned til et akseptabelt nivå. Derfor har de en øvre grense på 35-37, bekrefter Dansk Fertilitetssenter overfor DinSide Helse." betyr dette at de har grense på 35-37 BMI eller 30 på unge mennesker som meg?
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 jeg får der. er 88 kilo og 166 høy.
lillebie på`n igjen Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 ok du har litt lavere BMI enn meg, men går jeg ned 4 kg så går jeg ned litt på BMI kalkulatoren ser jeg, får vudere om jeg skal ta en liten slanke kur frem til jeg reiser ned :-) takk for svar :-)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 kutt ut karbohydrater du, så går det i en fei!
lillebie på`n igjen Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 ja jeg får prøve det. de er vel sånn ikke poteter, ris , pasta brød etc. reiser ned om en uke så må vel på en hesteur jeg da om jeg skal ned 3 kg heheh.
Snooopi Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er hos dem, ingen har sagt noe om vekta mi der, jeg har en bmi på ca 35...
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2008 okay så fint, det er min også. ikke det at det er fint vi har en BMI på rundt 35, men at det ikke har noe å si for IVF behandling der nede :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå