missy mamma til jonatan Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 minsten blir 2 år i september. og når vi er ute og kjører bil så tar han armene under selene og ut. sånn at han kun er festet der nede ved lårene om dere skjønner hva eg vil frem til? hehe. eg strammer så godt så eg kan. men vil jo ikke skvise ungen heller. så sjekker at det er pitte litt og gå på. men er det noen som har erfaring med dette?
snupp & mamma Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har ikke erfaring me problemet ditt, kjempekjipt problem, men jeg stramer selene slik at jeg kun får plass til en fing, tror neppe frøkna hadde fått ut armene. vett ikkje heilt om det stemme, men ahr hørt at det man skal strame såpass mye at kun en fing får plass mellom. frøkna mi protestrerer ikke:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Hvis du går i en utstyrsbutikk selger de en sånn "dings" til å tre på selene og holder de sammen over brystet. Vanskelig å forklare gitt, men den sitter fra sele til sele rett over brystet så selene ikke får glidd ned over skulderen....
missy mamma til jonatan Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 anonym: ja eg skjønne rhva du mener. satt og tenkte på det samme. for er veldig skremmendes når han stikker hodet frem og sier hei å ler. og eg kjører bil og får helt panikk vettu. hehe. tusen takk for begge svara
lillegutt mars o7 Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Selen skal være såpass stram at du bare får plass til 1 eller 2 fingrer uner selen på brystet. Hvor stramt har du festet det? Jeg var også redd for å stramme for mye tidligere,helt til vi fikk skikkelig hjelp og veiledning på Reflex.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Samme problemet her,, men hadde bare selene for slakt.. du må bare stramme mer..
snull Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Har akkurat samme problemet..., og det nytter ikke hvor hardt jeg enn strammer den sela !!! Hun er rene Hudinien.... Men skal forsøke med de "klipene" som blir anbefalt, selv om jeg har mine misstanker om at hun kommer seg løs med disse også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå