Gå til innhold

Tror magesekken min er vanvittig stor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiser så føler jeg at jeg aldri blir mett omtrent, føler jeg spiser så mye mer enn samboer også, men hvis jeg skal stoppe på en normal porsjon så blir jeg gående sulten, og det er forferdelig. Da blir det mye småspising av godis.

Noen som har noen tips?

Er ikke overvektig, men har litt på magen jeg vil ha av igjen etter svangerskapet. Men jeg spiser jo som en hest...snufs!

Klarer ikke å stoppe før jeg er stappe mett. Særlig hvis det er god mat, da spiser jeg som om jeg ikke skal få mere mat i år.

hahaha, høres sikkert ut som det monstret over matfatet. Men ja jeg sluker maten...

Tenker hver gang etter mat at jeg ikke får bort noen kg med denne spisingen, så blir jeg litt skuffa av meg selv.

Hvilke matvarer metter godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis fiberholdig mat og drikk mye vann/væske til maten, da blir du mettere=) Minst et stort glass til hver porsjon!

Skrevet

Ammer du? Jeg spiste som en hest mens jeg ammet, utsultet hele tiden mens kiloene bare rant av.

Kutt ut snopet mellom måltidene, og spis frukt.

Sluke maten er ikke bra, du skal legge fra deg gaffelen flere ganger i et måltid og ta deg god tid. En hyggelig samtale, f eks. Spis sakte. Etterhvert så koser du deg mer med maten på den måten, pluss at du unngår overspising.

Skrevet

Ammer desverre ikke,så kan ikke være det!

Ja, jeg overspiser (må gjøre det)... så de ekstra kg går ikke av!

Skal heretter kun ha snop i helgene, det samme gjelder brus.

Skal skjerpe meg på vannet.. og frukt!

Og spise roligere.

Gjerne flere tips ?!

Heh, kom på en ting! Jeg skal legge ned gaffelen for hvert tygg og tell til 10, 1001,1002,1003 osv. Kanskje jeg da får lært meg å spise rolig! Vil helst komme tilbake til gamle meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...