SuperGlad Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 lest tråden om rare naboer å det var skikkelig underholdene å lese! Det finnes bra mange forskjellige mennesker der ute, å det er jo utrolig interessant å høre hvordan de merkeligste, særeste, rareste folkene er :-)
SuperGlad Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *risterpåhodet* skjønn ik ka du snakk om assa!
OsloMor Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Akkurat det skulle jeg skrive også LilyOfThe Valley;-0!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Kjenner mange særinger jeg=) Har en gammel kompis som er litt småsær, han er veeeeldig idealistisk, og fremfor alt veldig skeptisk. Han er skeptisk til det meste - media, politikere, å bli tatt bilde av, bøker osv osv osv. tar ikke ting for god fisk. Så lenge det ikke er konspirasjonsteorier - de sluker han rått=) Han er også imot alt som har med kapitalisme å gjøre, og driver for tiden med å ordne seg en gård i Gudbrandsdalen der han skal dyrke sin egen mat osv, ikke ha strøm eller noen ting og ha minst mulig med samfunnet å gjøre. Han skal lage alt han trenger fra bunnen av (av ting han finner i naturen og sånt), skal ikke tjene penger, ikke betale skatt og helst ikke betale noenting... Hehe, men han er en utrolig koselig fyr da=) Kjenner en dame i slutten av 50-årene som er utrolig kul-speis. Hun går med masse forskjellige farger på klærne, og er veldig nøye på at fargene skal spille inn med sinnsstemning og aura og sånt. Utrolig livlig dame som snakker løst om hva det enn måtte være=) syns "rare folk" generelt er interessante og kule jeg. det er få som er rare på en negativ måte, syns jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå