cherry coke Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 På en litt spesiell måte? Ser Gladiatoren på Tvn, og jeg må inrømme at han gjør meg litt varm i trøya=)
cherry coke Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 What???? Nice!!! Herregud, få tak i nr hans til meg!=) Hehe...kunne godt hatt meg en runde med han.
OsloMor Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Synes ikke han er noe særlig i Gladiator egentlig, mest p.g.a.rollen hans. Russel Crowe i samme film derimot, der snakker vi;-)!
Koseklompen Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Han har noe over seg. Synes han spiller bra i enkelte filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå