Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har omtrent akkurat fått melk for fullt. Er vel et par dager jeg har fått det skikkelig. Puppene har blitt veldig ømme, men det ble jeg fortalt at er normalt. Men jeg tror ikke barnet mitt klarer å tømme ett bryst engang når han spiser, og jeg føler ikke at de har blitt tømt enda. Samtidig har jeg fått noen småkuler i brystet. Er livredd for brystbetennelse. Kan jeg pumpe? Eller kommer jeg i en ond sirkel da, slik at melka aldri stabiliserer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville massert hard under en varm dusj jeg. Da renner det overflødige gjerne ut selv. Ville ikke pumpet før det absolutt var nødvendig. Vær obs på feber...da må du pumpe. Et styr i begynnelsen det der.

Skrevet

Hvis du pumpe stimulerer du produksjonen , og da øker den og det blir mer spreng.

Maser kulene i dusjen i varmt vann . Prøv å håndmelke .

Skrevet

Jeg måtte pumpe i begynnelsen fordi lille vennen ikke klarte å suge nok til å holde produksjonen ved like. Pumpet og frøs ned. Etter en stund klarte han å tømme selv og da lot jeg være å pumpe. Så nå har jeg masse melk som jeg kan bruke når han skal begynne med grøt.. Jeg vet ikke om du vil gjøre det samme, men det fungerte i hvertfall veldig greit her!

Skrevet

da jeg hadde det sånn så håndmelket jeg litt så klumpene ble borte. du kan f.eks legge en varm klut over brystet om du ikke gidder å hoppe i dusjen hver gang du skal få ut litt melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...