Nurket11 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Ingen symptomer på at noe er galt altså, men hvis man har hatt en spontanabort (og ikke har noen symptomer)...og tar en graviditets test - blir den negativ da? Kan ikke uke 5 blir til uke 12 da....sover gjerne i 2mnd jeg altså...
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hmm..mulig jeg er trøtt å treig nå, men jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt... Hvis du lurer på om en test kan slå ut positivt etter en SA er svaret ja. Men vet ikke hvor lenge etter. Men det siste du skrev skjønte jeg ikke helt. Sikkert bare jeg som er slow
Nurket11 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 hehe trøtt selv...mente bare at jeg skulle ønske jeg var i uke 12 (som er antatt og være grensen for når SA avtar kraftig ) Jeg er kun i uke 5, så vil derfor at tiden frem til uke 12 skal gå fort - fordi jeg er redd for å miste nurket.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hehe, såklart var det det du mente! Ser det jo med engang nå. Idag er jeg 10+6 og nå er det jo ikke sååå lenge igjen. Husker jeg tenkte da jeg var 5 uker på vei, at det kom til å ta en hel evighet! Men tiden har faktisk gått ganske fort! Så før du vet ordet av det, så er du der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå