☆ gullverdt <3 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 kjøper man base til maxicosi sin må man kjøpe ny igjen ved nytt kjøp av stol.basen følger ikke med videre.? må man kjøpe ny base ved alle merkene? hva med acta grako sin..? følger ikke basen med videre der? har kjøpt maxi cosi sin nå,men syns de blir veldig dyrt hvis en må drive å kjøpe ny base hver gang en kjøper ny stol.jeg kjøpte den basen som en fester med sikkerhetsbeltet..ble litt skuffa nå jeg..
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Det er kun Britax (som jeg vet) en kan bruke basen til bisltol nr 2. Men egentlig har en ikke bruk for base etter at man er ferdig med babysetet. Man har sjelden bruk for å ta setet inn og ut av bilen når man går over til bilstol i neste vektklasse.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 recaro sin base kan du bruke videre, men da må du kjøpe fremovervendt stol som nr to stol. britax sin nr to stol på samme base blir kun bakovervendt. uansett de som lager det tjener jo mest på at man må kjøpe nye base per stol.. men hvis du ikke kommer til å flytte setet mye hit og dit så hva skal man med base da? er lettere å montere forsåvidt men ellers er det jo ingen "vits i"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå