Mamsen87 :) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Vi har en som går med solhatt året rundt og plystrer hver gang han er på utsida av huset:) En som sperrer inn tomta si med sånne blaststolper (sånne røde stygge med reflekser og sånn rød tråd mellom) så ingen skal parkere der.. To familier som nettopp har bygd hvert sitt hus. Mennene i familiene jobber sammen. De har bygd helt likt hus, like utgansdører, like gardiner og like lamper utenfor dørene sine..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Har en nabo som ALLTID stikker hodet ut gjennom hekken om det er noe som foregår.. Gjett hvor han holdt til når vi bygde hus liksom
Masaili <3 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Har en raring i kjelleren som lager rare dunkelyder til faste tider hver dag. Høres ut som en bowlingkule som kaster i et murgulv! Aner ikke hvordan og hvorfor han gjør dette, men han er ikke helt stabil, sliter hvertfall med sosialangst. De to årene vi har bodd her har han knapt turtå sagt to ord til oss...
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 En tidligere nabo av meg var prostituert...og hun la ikke skjul på det heller. Tjente godt med penger. Synst det var ganske ekkelt jeg. 98% av kundene hennes hadde barnesete i bilen og kom i lunsjpausen.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 naboen vår ( ne gammel dame) står å titte rut av nøkkelhullet sitt hele dagen for å se når vi drar på jobb og kommer hjem osv... plutselig hopper ut i det vi kommer inn døren til felles gangen vår ( sånn liten gang før vi går inni vår egen leilighet). det som er litt komisk det er at hun ikke tenker på at hun er veldig veldig tungpustet,river skikkeligi halsen hennes når hun trekker pusten, så vi hører jo lang vei at hun står på innsiden av døren å titter. andre ganger ser jeg hun står å ser på oss ut av kjøkkenvinduet sitt når vi er på parkeringen, står å gjemmer seg bak gardinen sin, og ser jge opp til vinduet hennes så hopper hun bak gardinen og tror vi ikke har sett henne:) hahah- moro.
Mille** Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Hehe....ja! To av de nærmeste er ganske rare. Den ene er en familie med 3 barn, hun kjerringa i det huset er ei skikkelig kjeftsmelle, kjefter og hyler på ungene eller gubben hele dagen lang, krangler høylytt med gubben midt på natta så hele nabolaget hører det, og spiller smokie kjempehøyt hele, jævla sommeren (ikke at den er så lang her nordpå da, men.....). Hun andre er dement (stakkars) og finner på en del snodige ting. Nå har hun f.eks lempet et gammel juletre over på tomta vår + en plastkanne. ;oD Men hun kan jo ikke noe for alt det pussige hun finner på, må jo bare le av det. )
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Min nest nærmeste nabo har låven sin vendt mot huset vårt, med to store jorder og en bekk i mellom.. Hører aldri noe bråk fra de.. Tviler vel sterkt på at de er så rare.. Men svigers er vår nest nærmeste nabo med tre jorder i mellom og en vei, og de er også de rareste i følge oss.
klg,2 boys now:) Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 hehe har noen av de ja.har en som må være prostituert kommer hele tiden nye mannfolk ditt.ofte flere på en dag ofte lørdag formiddag og genrelt på dag tid.noen ganger er dattern hennes hjemme å hun er ute å leker så sier hun mamma er på jobb hun(jenta er 5år).grusomt synes jeg. så har vi en rett over veien som bruker en hel dag på å vaske ytterdøren,eller bilen o.l.nå driver han å hammere på noe:)kjempe koselig mann,men bare tenker ikke helt på tidspunkt han driver på.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Glemte jo å skrive at vær nærmeste nabo er litt rar.. Det er noen dyr som sier mø Kan være ganske rare. Hehe..
lille meg.. Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Der vi bodde før hadde vi også en sånn nabodame som hang i vinduet og kikka på oss,kalte hun bare "den tredje blomsterpotta",også ramlet hun med søppeldunkene(forøvrig like utfor soverommet vårt)hver natt i 3-4 tia..her i gata er det en gamel dame med en sånn snor med reflekser på over parkeringa si slik at ingen skal parkere der(altså en vanlig snor med reflekser på...),men hun er ellers en koselig dame da:-) Så er det noen som har det helt jævlig utfor,ungene eier ikke oppdragelse,går naken rundt og tisser hvorsom helst(om sommeren,),,gutten bæsja mitt i gata i fjor,mora tok det ikke opp en gang,stakk gjentatte ganger avgåre så politiet måtte på leiteaksjon,di har masse hunder som står konstant ute og bjeffer,og katter som er ekstremt kontaktsøkende(ene katta la seg til i handlekurven på vogna mi når jeg trilla for å hente posten...jeg er redd katter og hadde et svare liv med å få hun ut derifra..)vi må passe godt på lekene våre ellers henter ungene di,og om vi er borte bruker di vår hage og leker...di er selvsagt våre nærmeste naboer,så ja-vi er på utkikk etter ny boplass:-)
ifie Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Vi har en zombie som nabo, vi! Han subber fram og tilbake i gata her med ei bittelita gneldrebikkje i bånd Han er en veldig hyggelig gammel zombie, da
lille meg.. Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 ja,også spiller hun musikk høyt hele sommeren,dårlig musikk også så det er ikke så trivelig å sitter ute alltid,og det er MYE hyling skriking og krangling der...skikkelig trivelig...
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 før bodde vi i en firemannsbolig som vi leide. Han vi leide av var et surrehode, vi fikk all posten hans og vi kunne la vær å betale regningen i flere måneder uten at han merket noe...=/ over oss bodde en fyr med seriøse tvangstanker. mange ganger for dagen kjørte han opp og ned bakken, gjerne midt på natta. I leiligheten ved siden av bodde en tysk satanist med sikkert 100 hunder. Var inne hos henne en dag, hun hadde malt alle veggene svarte og det så ut som den skumle bulen. Men dama var kjempekoselig=) Så bodde det 2 ungdommer der som var skikkelig datanerder, og som okkuperte hele bredbåndslinjen (felles) med 5(!) datamaskiner som KONSTANT sto og lastet ned ting... hhe, det ble et rart hus etterhvert =)
Eve Dallas Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har hatt en del bisarre naboer oppigjennom årene, men det er spesielt to som utmerker seg. Vi hadde en nabodame som hadde sikkert 10 låser på gatedøren sin, du kunne høre klikk klikk klikk når hun låste opp eller igjen. Det er vel kansje ikke så uvanlig, men hva med å legge en lapp pent innpakket i en brødpose på altanbordet sitt med teksten: Privat eiendom, adgang forbudt. Hvem ventet hun besøk av... utenomjordiske, eller trodde hun det skulle skremme vekk evt. innbruddstyver?! Ellers må jeg jo nevne "kaninene" jeg hadde over meg. De hadde et sånt tempo når de hadde seg til at taklampen min svaiet fra side til side, taket vibrerte og sengen dunket i veggen i et vanvittig tempo. Det ekleste var at de gikk rundt til de andre i oppgangen og sa at de var bror og søster.... UÆH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå