Gå til innhold

Facebook?lage gruppe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å bli med lage en gruppe som heter :når du får barn ser du LETT hvem venninder som er ekte...

har ikke funnet en gruppe som heter det, eller har formening om det.

noen som stiller opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den joiner jeg lett! Har allerede "mistet" venner pga jeg er gravid.

Ingen som spør om jeg vil være med på noe lenger, får høre om alt det morsomme ETTER det har skjedd...

Skulle tro at de tror jeg er fengslet til hjemmet nå npr jeg går gravid...

Men du, kall gruppa for "Når du får barn ser du LETT hvilke venninner som er ekte." :)

Skrevet

er ikke så flink på sånt, noen som vil lage den??

vet at mange kommer til å joine,

er nå gravid med nr 2, men før jeg ble gravid igjen, så fikk jeg høre om fester med mine venninder osv, men spurte de meg??

jeg kan faktisk ha et liv i helgene jeg og, får barnevakt veldig ofte,

skrik ut hvis noen vil være ansvarlig for å lage den, har bare hatt FB en uke så er så uerfaren;0)

Skrevet

oi, det hørtes bittert ut:S

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, men tror nok ikke jeg er interessert i å blotte venne-situasjonen min på facebook av den grunn...

Hos meg er det litt mer alvorlig enn at jeg ikke blir invitert til fester da;

jeg har "venninner" som anklager meg for å ha blitt gravid kun for å ødelegge for dem, for å vinne veddemål, eller for å være "best" i alt.

Det sårer litt når en sitter og gleder seg til at babyen kommer, og selv mener at en har et godt utgangspunkt for å bli gravid.

Men for all del; kos dere i gruppa deres, dere som ikke er redde for å få juling av sinnsyke eks-venninner! =)

Skrevet

Stakkar deg Epona, det høres jo helt fælt ut å ha det sånn!

Jada, for det er jo helt vanlig å planlegge livet sitt og binde seg opp som mor for resten av livet, kun for å være best! Og ikke minst for å vinne veddemål. Særiøst...skjønner det må være hardt for deg å sitte uten de vennene, men er det slik de er tror jeg du har det bedre uten!

Lykke til videre! :)

Skrevet

hehe enig. Lagde bare gruppa for hun som spurte. Selv er jeg heldigvis ikke i den situasjonen, men kjipt for de som er det da.

Skrevet

Hei, ja jeg må si at det var en mildt sagt sjokkerende måte å bli gjort bevisst på hvem som var mine venner og ikke.

Det tok bl.a. over en måned før hun ene gratulerte meg, fordi hun ikke klarte å skjule misunneligheten sin det lille minuttet engang...

I ettertid har hun gått rundt og sagt at det er så kvalmt at jeg og samboeren min går rundt og later som om vi er et perfekt par, har et perfekt liv osv. Og at vi skal gifte oss vitner visstnok bare om at vi er fullstendig blottet for egne meninger, for det er jo noe "alle" gjør.

Det skal sies at hun har prøvd lenge å bli gravid, så jeg forstår godt at det var sårt for henne. Men så gjør hun det da også slutt med typen hver helg, så jeg vil kanskje påstå at det er til det beste...?

Uansett er jeg et voksent menneske som ikke har tid til overs for sånt tøv, og synes i ettertid at det var helt greit å få vite hvordan ståa er.

Til alle dere andre som mister venner i gravid-prosessen; å få en liten baby veier mer enn godt nok opp for å miste kontakten med en gjeng egoister som utelukkende surfer på gode tider, og hopper av når det kommer skjær i sjøen!

Lykke til videre!

Skrevet

denne var for en venninde av meg, vi har heldigvis ikke samme omgangskrets, for da hadde jeg blitt sur,

ho har desverre mistet mange pga hun fikk sitt første barn kun for 3mnd siden, men blirr skikkelig utelukket,.

jeg har faktisk flest venner med barn jeg, og noen uten, men de har selv lyst på, så alt bra.

Ble t.o.m bedt ut idag, men er 18 uker på vei, og sliten etter dagen med gullet mitt, så holder meg nok hjemme ;0)

skal si fra til girlie at gruppa er laget. kjempe flott,.hun har ikke daglig tilgang til nettet se.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...