Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Fikk skikkelig mageknip nå i ettermiddag. Trodde først det var fordi det hadde gått lang tid mellom måltidene. Men har nå spist en del mat, og det er ikke blitt noen endring. Har vasket gulv og gått en kort tur. Tenkte kanskje at det sannsynligvis var luftsmerter. Men jeg vet ikke. Jeg trodde smerter i forbindelse med fødsel var mer lik mensensmerter? Kan denne mageknipen være et tegn eller? Har litt diare og. Er 12 dager til termin. Hvis det ikke blir noen endring og jeg heller ikke får noen rier tror jeg uansett jeg må kontakte lege.. Er skikkelig ondt. Satt bare på do tidligere i dag og ropte. Sambo er på jobb da. Kan det være noe jeg har spist? Spiste litt vannmelon. Kan man få mye luft i magen eller mageknip av det? Håper noen kan svare.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 natten før fødselen min startet lå jeg våken med masse mageknip, akkurat som luftsmerter / sterke menssmerter. Det gav seg på morgenkvisten, men startet opp igjen på kvelden. 11 timer senere var tulla ute.
Lykkeliten123 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke erfart det selv, men husker jeg leste et innlegg her på 3.tri for ca.en uke siden hvor mageknip viste seg å være starten på fødselen. Lykke til ;O)
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har hatt mageknip titt og ofte i 4 dager nå.. -kun et par ganger at de har kommet i sammenheng med kynnere.. Har 14 dager igjen til termin. hadde håpet at mageknipen var et tegn på at fødselen nærmet seg, men ser ikke slik ut allikevel i og med at det har gått så mange dager:( skal også sies at mageknipen kommer hyppigst om kvelden.. hvordan er det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå