Ksenia & Anjem Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 og billig..? tror dere det er skinn eller sky? http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=613&p613_v=1#
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Det er nok skai... Har omtrent lik sofa selv.. =)
Ksenia & Anjem Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 sky ja..nei takk hehe har nemlig sky fra før og det er noe hersens driiitt..synes det var for billig ja hehe
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Vi har denne i vinkel sofa, det er jo skinn, men ikke ekte, vet ikke hva sky er. Greit å ha denne fremfor stoffsofa, for den ser ny og ren ut om man tørker av den med våt klut, støv og flekker.
Ksenia & Anjem Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 ikke ekte skinn= sky..det vil jeg ikke ha..har en sky fra før og den ser jævlig ut nå
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Ekte skinn koster nok mer ;O) men ser den jævli ut fordi det er merker etter at man har sittet i den, hvor gammel er din sofa? Vil tro min får merker om par år, den har fått slike søkk allerede, men ikke no ille. Den ble kjøpt i februar.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 skinnimitasjon= SKAI får bare opp en blå stol på linken....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Er det ikke skai det heter da??? Er da det jeg alltid har skrevet og sagt.. Ikke sky.. ;o
Ksenia & Anjem Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2008 ca 3 år.. stygge flekker mange steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå