Gå til innhold

var ikke denne sofaen lekker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok skai... Har omtrent lik sofa selv.. =)

Skrevet

sky ja..nei takk hehe har nemlig sky fra før og det er noe hersens driiitt..synes det var for billig ja hehe

Skrevet

flere som tror det er sky?

Skrevet

Vi har denne i vinkel sofa, det er jo skinn, men ikke ekte, vet ikke hva sky er. Greit å ha denne fremfor stoffsofa, for den ser ny og ren ut om man tørker av den med våt klut, støv og flekker.

Skrevet

ikke ekte skinn= sky..det vil jeg ikke ha..har en sky fra før og den ser jævlig ut nå

Skrevet

Ekte skinn koster nok mer ;O) men ser den jævli ut fordi det er merker etter at man har sittet i den, hvor gammel er din sofa? Vil tro min får merker om par år, den har fått slike søkk allerede, men ikke no ille. Den ble kjøpt i februar.

Skrevet

skinnimitasjon= SKAI

 

får bare opp en blå stol på linken....

Skrevet

Sitte i ein sånn sofa akkurat nå :) e super fornøyd!

Skrevet

Er det ikke skai det heter da??? Er da det jeg alltid har skrevet og sagt.. Ikke sky.. ;o

Skrevet

ca 3 år.. stygge flekker mange steder

Skrevet

mulig, aner ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...