Gå til innhold

hvordan planlegger dere morgendagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

aner ikke... jeg er for sliten til og tenke!

 

men altså, vi må opp senest 7, kle ungene, kle oss, kjøre til "nabobyen", en tur på 30 min, være der senest 8.45, ta buss dit vi skal 9.05. Se på barnetoget kl 10, være med på "leker" ved skolen til "stebroren" min fra 13-16, grille hos mamma, kanskje drikke kaffe hos bestemor, la eldste være igjen hos mamma, og dra hjem og sove.

 

Om jeg kjenner sambo rett, så er det jeg som må ta meg av alt det praktiske....

Skrevet

Planlegger en god frokost, så skal vi kjøre ene bilen til der hvor toget slutter sånn at vi kan kjøre hjem etterpå. Toget går kl 12, så er det å stresse til skolen for å delta på sekkeløp og spise litt is, før vi må stresse videre og endelig komme inn i varmen til mamma for å spise deilig middag. Mulig vi drikker kaffe hos noen venner på ettermiddagen hvis vi får tid. :o)

Skrevet

Blir sliten bare av å lese svarene her jo!!!

Skrevet

Stå opp klokka 7.. Spise og gjøre oss klare. Dusjer i kveld, da er det gjort. Så drar vi klokka 8, en times kjøring. Slippe av hunden hos mamma, så lete etter parkering. Skal se toget, spise is og kose oss litt i byn. Så drar vi til mamma og griller :)

Skrevet

Klærne henger nå nystrøkne på hengerne sine i gardinstanga, ungene er nybadet i senga..

 

I morgen tidlig våkner de nok i 6-tiden som vanlig så vi har god tid ;-)

 

Eldste skal møte klokka kvart på 10, så går barnetoget klokka ti. Etterpå blir det vel is, pølse og det som hører med på en bytur 17.mai. Har med både vogn og bil, så en av oss kjører nok hjem med de to eldste mens den andre går så vesla sover i vogna (ca 3 km til byen). Vel hjemme rekker vi akkurat å få hvilepuls før vi skal på skolen, der er det igjen er pølser og is, div leker for barna, korpsmusikk og det som hører med. På ettermiddagen kommer svigers til oss for å grille litt...

 

Jeg gidder overhodet ikke stresse, ungene kommer til å være fornøyd uansett og det er det viktigste.

Skrevet

Alt er ryddet, vasket, pyntet og klær lagt frem og barna er ferdig badet, nå i kveld.

 

Står opp ca kl 7, ungene får frokost på benken.

Voksne dusjer og steller seg, mens barna leker

Barna får på finstas

Kl 9 kommer mormor

Vi spiser kanelsnurrer og drikker kaffe

Kl 1015 drar vi for å være med på tog

Etter tog er det aktiviteter på skloleplassen

Vi drar hjem og koser oss med mat og leker med barna

Skrevet

Regner med junior våkner ett sted mellom 7-8, så skal vi spise frokost.. Jeg skal støvsuge.. Så kler vi på oss og tusler avgårde kl 10.30, for å gå i tog.. Det er ferdig rundt kl 12.30, da skal junior sove, så vi rusler hjem igjen.. Så skal vi slappe av og kose oss, før vi skal spise middag kl 16.. Også er det kaker etterpå..

Svigers, mamma og pappa kommer =)

Skrevet

-Fødsel?!

-Rolig frokost

-Fødsel?!

-Formiddag hos svigers, se tog hvis jeg orker, ellers hviler jeg der mens svigers, gubben og ungene er avgårde

-Fødsel?!

-Se borgertoget i byn

-Fødsel?!

-Ettemiddagen hos mine foreldre

-Fødsel?!

 

=P

Skrevet

He he, litt kjekt om du kan knipe sammen til den 18, men mulig du ikke er enig ;-)

 

 

Skrevet

Står opp 07

Kle på meg og mini bunad/festdrakt og sambo dress, spise frokost

Se på lillesøsteren min sitt skole tog kl 09.30

Se resten av skolene sitt tog i byen

Spise lunch og kose oss med leker osv i nasjonalparken

Gå i borgertoget kl 16 med idrettslaget (alle idrettsgrupper og lag generelt er presentert)

Grille og kose oss på kvelden

 

puh... Men fantastisk med 17.mai!!!!!!

 

Skrevet

me skal ned og gå i tog kl 10

spise is i sentrum.

heim en liten tur,

så opp på mannen min sin gamle skule

så ned og spise rømmegraut på bedehuset

det er liksom våres tradisjon

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...