Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 aner ikke... jeg er for sliten til og tenke! men altså, vi må opp senest 7, kle ungene, kle oss, kjøre til "nabobyen", en tur på 30 min, være der senest 8.45, ta buss dit vi skal 9.05. Se på barnetoget kl 10, være med på "leker" ved skolen til "stebroren" min fra 13-16, grille hos mamma, kanskje drikke kaffe hos bestemor, la eldste være igjen hos mamma, og dra hjem og sove. Om jeg kjenner sambo rett, så er det jeg som må ta meg av alt det praktiske....
Mille** Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Planlegger en god frokost, så skal vi kjøre ene bilen til der hvor toget slutter sånn at vi kan kjøre hjem etterpå. Toget går kl 12, så er det å stresse til skolen for å delta på sekkeløp og spise litt is, før vi må stresse videre og endelig komme inn i varmen til mamma for å spise deilig middag. Mulig vi drikker kaffe hos noen venner på ettermiddagen hvis vi får tid. )
Mamsen87 :) Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Stå opp klokka 7.. Spise og gjøre oss klare. Dusjer i kveld, da er det gjort. Så drar vi klokka 8, en times kjøring. Slippe av hunden hos mamma, så lete etter parkering. Skal se toget, spise is og kose oss litt i byn. Så drar vi til mamma og griller
Fire småtroll Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Klærne henger nå nystrøkne på hengerne sine i gardinstanga, ungene er nybadet i senga.. I morgen tidlig våkner de nok i 6-tiden som vanlig så vi har god tid ;-) Eldste skal møte klokka kvart på 10, så går barnetoget klokka ti. Etterpå blir det vel is, pølse og det som hører med på en bytur 17.mai. Har med både vogn og bil, så en av oss kjører nok hjem med de to eldste mens den andre går så vesla sover i vogna (ca 3 km til byen). Vel hjemme rekker vi akkurat å få hvilepuls før vi skal på skolen, der er det igjen er pølser og is, div leker for barna, korpsmusikk og det som hører med. På ettermiddagen kommer svigers til oss for å grille litt... Jeg gidder overhodet ikke stresse, ungene kommer til å være fornøyd uansett og det er det viktigste.
HTC Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Alt er ryddet, vasket, pyntet og klær lagt frem og barna er ferdig badet, nå i kveld. Står opp ca kl 7, ungene får frokost på benken. Voksne dusjer og steller seg, mens barna leker Barna får på finstas Kl 9 kommer mormor Vi spiser kanelsnurrer og drikker kaffe Kl 1015 drar vi for å være med på tog Etter tog er det aktiviteter på skloleplassen Vi drar hjem og koser oss med mat og leker med barna
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Regner med junior våkner ett sted mellom 7-8, så skal vi spise frokost.. Jeg skal støvsuge.. Så kler vi på oss og tusler avgårde kl 10.30, for å gå i tog.. Det er ferdig rundt kl 12.30, da skal junior sove, så vi rusler hjem igjen.. Så skal vi slappe av og kose oss, før vi skal spise middag kl 16.. Også er det kaker etterpå.. Svigers, mamma og pappa kommer =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 -Fødsel?! -Rolig frokost -Fødsel?! -Formiddag hos svigers, se tog hvis jeg orker, ellers hviler jeg der mens svigers, gubben og ungene er avgårde -Fødsel?! -Se borgertoget i byn -Fødsel?! -Ettemiddagen hos mine foreldre -Fødsel?! =P
HTC Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 He he, litt kjekt om du kan knipe sammen til den 18, men mulig du ikke er enig ;-)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Står opp 07 Kle på meg og mini bunad/festdrakt og sambo dress, spise frokost Se på lillesøsteren min sitt skole tog kl 09.30 Se resten av skolene sitt tog i byen Spise lunch og kose oss med leker osv i nasjonalparken Gå i borgertoget kl 16 med idrettslaget (alle idrettsgrupper og lag generelt er presentert) Grille og kose oss på kvelden puh... Men fantastisk med 17.mai!!!!!!
mammamammamammamor Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. mai 2008 me skal ned og gå i tog kl 10 spise is i sentrum. heim en liten tur, så opp på mannen min sin gamle skule så ned og spise rømmegraut på bedehuset det er liksom våres tradisjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå