ღ cindarella-twinsღ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Bak rompa når jeg går.. skikkeliii ubehagelig.. klarer nestn ikke å gå.. Nå i dag det har blitt sånn.. termin i morgen.. hva ialle dager kommer dette av? Noen som vet? tror jeg blir sittende fast i sofaen dersom dette fortsetter...
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 ...og har man sittet litt lenge eller i samme stilling så ser det ut som at man har gjort i buksa når man går, samtidig som bekkenet kjennes helt firkanta ut i formen og helt ulenkelig å "få på plass"... klargjøring kalte JM det i mitt forrige svangerskap..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 gud.. da bi det vell fødsel i natt.. hehe.. jadda.. blir nok helt sikkert 17mai barn..
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Klargjøring???!!! Jeg har fått vondt i skambenet nå de siste dagene og har ikke termin før 1.August, er bare 29 uker... Vondt på rompa har jeg også, men det er visst lillemann som klemmer på isjiasnærven...
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 hmm.. tror ikke det er bl, har ikke hatt det tidligere i svangerskapet å dersom det kommer nå.. så seint så har jeg virkeliiig klart det store.. nei satser på at det er fødsel like rundt hjørnet å at det er guttn som klemmer på noen nerver siden han ligger så langt ned i bekkenet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå