Twintipp og himmelblå Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Fant du jakka di?? Du kommer til å bli så fiiin:o) Gleder meg jeg! Kos
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Ønsker dere begge en super dag imorgen, selv om været ser ut til å svikte oss her i distriktet.... Det får vi erstatte med masse is og jordbær:-) Hipp hurra!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 I like så Attpåklatten:o))) Ja, det blir fest-dag uansett vær i morgen:o) Stuen er pyntet med pen duker, blomster og flagg, bunadene henger klare og mat og alt er handlet inn! Håper du med familie får en fin dag Attpåklatten:o) God du:o) Hipp hipp hurra!
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Kjære hvordan rekker du alt?? Gode ønsker for dagen sendes herfra også Klem fra wannabetipp
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 He he he, jeg ler av deg altså) Goingen!!! Rekker, hi hi, svigermor har vasket huset og strøket skjorter, så ikke så mye som stod igjen til meg da;-)) Tar imot all hjelp med åpne armer jeg!!;-) Ha en super fin dag i morgen vennen min... Kose dere masse alle go jentene!! Klem
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 wow nice svigerskinn du har da:) Nå mååååååå vi seriøst møtes en dag...... snufs..... så lenge siden
Tøysetipp Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Ja, jeg fant den.. Men, jeg fikser ikke jeg altså. Fant en sort dressjakke jeg skal ha på meg. Du får heller gå på en armlengdes avstand fra meg. He he.. Prøvde bunaden også.. Og det er bare så ikke aktuelt. Vi gleder oss:-) Ps. Har ikke søsteren din hjulpet deg også kanksje? Huh?
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2008 Jo, hø hø, klart du har! Du er bare en så selvfølge for meg *humre*. Du og vøtt, det er vanlig å se ut som en budeie i bunad...:-p Blir sikkert så bra såh! Leader: Ja, det må vi!! Seriøst! Har to netter til uka, så friiiiiiiiii i 10 dager. Da må vi vel få til et møte?? Kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå