Gå til innhold

Hvordan skal dere ha HÅRET i morgen da, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert eneste år så styrer jeg like mye... hvordan skal man egentlig ha håret når man sprader rundt i bunad? Hestehale? Flette? Løst? Knute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hestehale eller løst. løst er jo kjekt for da trenger jeg ikke stresse sånn med kragen på blusen. hehehehe.

Skrevet

Løst, syns det er penest til bunad jeg:-p

Skrevet

Løst.

Evt musefletter hvis du har halvlangt krøllet hår.

Evt flettet opp, hvis det er virkelig langt.

Skrevet

Løst, men jeg skal krølle håret med krølltang og ordne det litt med spray og sånn da:o) Også tar jeg kanskje en lusespenne og lager en sideskill...

Skrevet

Har kyse til bunaden jeg, så da er det problemet løst. Pluss at jeg snauet av meg så godt som alt håret for en ukes tid siden:)

Skrevet

jeg skal ha flette rundt hele hodet.synes det passer kjempe fint til bunad.

Skrevet

Har ikke så veldig langt hår. Pannelugg. Resten (nesten)forsvinner under lua:)

Skrevet

I strikk.., sikkert etterhvert halveis bustete.. hehe.. Skal jobbe i morgen .. ;o

Skrevet

tja... smurt inn med is og pølse kanskje? ser for meg grisete barnelanker som absolutt skal opp i håret mitt.

Skrevet

Flette, tror jeg. Hestehale får jeg aldri til. Kan ikke ha det løst med en 10 mnd gutt som elsker å lugge :)

Skrevet

Flette rundt hodet, eller ja.. På tvers over hodet. Tror det blir bra!

Skrevet

Tror nok det blir løst,med en flette i luggen.Fint med fletter til bunad.

Skrevet

Hm, tror jeg går for flettemette. Jeg har ganske langt hår, men er ikke flink til å dandere det. Hestehale bruker jeg hver dag og løst blir så stress med hår overalt og unger og is og pølser...

Og konehatten NEKTER jeg plent å bruke! Hehe, mannen får bare furte, jeg får late som jeg er singel:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...