Gå til innhold

17 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan morgendagen blir. Skal ut og spise frokost med foreldrene mine og 3 åringen min. Det var egentlig bf som skulle ha henne i år, men han ville heller ha fri i helgen for å gå ut. Men nå vil han altså ha henne et par timer bare for å vise henne frem til familien! Blir så irritert, men tenker på hva som er kjekkest for henne. Enten blir hun med meg til noen venner av foreldrene mine + mange andre voksne(uten barn). Eller så kan hun være med ham et par timer til familien hans. Da blir jeg sikkert bare hjemme alene i mens... Kjipt på 17. mai. Hva ville dere ha valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha sagt at vi hadde andre planer og at han heller kan få ha henne hele 17. mai neste år. for meg ville det ha vært en prinsippsak! har han sagt fra seg samvær så skal han ikke kun ha "kosen" men også hele helga så du kunne hatt litt fri. Jeg ville ha sagt at han kan få vise henne frem til familien neste gang han skal ha henne, men at det ikke passer i morgen.

Skrevet

det kommer litt an på jenta de, om hun egentlig trenger mer tid med far så ville jeg prioritert og latt henne være sammen med far. om det er ett fett for henne så ville jeg snakket med far, sakt at han har gitt deg dagen og du har laget avtaller og spurt om han ville være med i toget i stedet.

men det kommer jo an på. om han klikker i vinkel og lager et helvete av ingen ting så ville jeg gitt han timene siden det egentlig var hans dag, men holdt hardt på at neste år var min dag

Skrevet

Tror nok hun helst vil være sammen med meg om hun kunne valgt selv. Siden han bare har henne noen timer i morgen evt. kommer han til å tro at neste år er hans dag. Hvis han vil ha henne i det hele tatt da, det vet jeg ikke. Har spurt om vi ikke kan gjøre noe sammen. Men det ville han ikke... Vet ikke hva jeg skal velge.

Skrevet

Jeg ville "beholdt" henne selv.

Har han sagt fra seg samvær får han lære seg ta konsekvensene av det. Får da være måte på å la han styre på. Stakkars jenta også, som blir en slik kasteball. Og om dere har avtalt annethvert år ville jeg faktisk hatt henne selv neste 17.mai også. Han som ville ha fri!

Skrevet

da kan du si til han "du kan ha henne noen timer eller i hele morgen, det er din dag, opp til deg og bestemme, men har du henne i morgen uavhenig av tid er neste år min dag, om du ikke har henne i morgen er neste år din dag. du kan velge"

så kan han han ikke komme til deg og si at du overkjører han i det minste

Skrevet

Helt enig her:=)

Ikke la han overkjøre og bestemme på denne måten. Går ikka an ombestemme seg i hytt og pine når det er barn involvert.

- Anonymine

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg. Men føler også at det er kjipt for henne å bli sendt fra meg til ham også tilbake igjen i morgen...

Skrevet

du er jo i din fulle rett til og si nei når han har sakt at han ikke skal ha henne, da kan han jo ikke bare ombestemme seg.

men jeg ser at det ikke er en lett sak for deg. man vil gjøre ditt også vil man gjøre datt også føler samvitigheten at man burde gjøre ditt, men det blir ikke riktig for den andre delen av samvitigheten som sier at man brude gjøre datt... huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...