påhanigjen79 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 siden æ bare e 75 % student har jo far ikke rett på permisjon...e det noen som har forslag på ka man kan melde seg opp te sånn at man får dekt de 25 % sånn at æ e 100 % student. kan ikke øke det æ går siden æ går desintralisert vernepleier, som e 75 %
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 svarte deg på det andre innlegget, men se litt på helseledelse på bi-nettstudier
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 for å få fulltid bør du velge et fag med 9studiepoeng... 30%.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 helseledelse er vist kun 30sp. men her er en link: http://www.bi.no/Content/CourseOverview____61874.aspx?campus=BI+Nettstudier
påhanigjen79 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 jo takk må man sende inn oppgaver å sånt..kordan fungerer det? tar vernepleier no, desintralisert..
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 forelesninger i nydalen to ganger per semester... frivillig oppmøte... ellers går alt via internett, med foreleser og av og til filmer og div... noen fag har obligatoriske insendinger eller case, andre har alt frivillig... eksamen er av og til hjemme, kommer ann på faget... ellers er de på nermeste skole som bi har avtale med... spredt utover landet... noen kan få innvilget å ha eksamen på politistasjon i spesielle tilfeller.. jeg vet ikke hva du syns er interesant, men bare spør etter at du har lest litt om fagene...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 om far tar maks 50% permisjon får du lånet fra lånekassen som fødselstipend om du har fått støtte fra de i de siste 6mnd før fødsel... (siste semester) da får du også engangstønad
påhanigjen79 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2008 har vært å sett litt.. æ går jo på yrkesrettet attføring, som nav da betaler for skole! tenkte at det eneste som kan være aktuelt må være at æ søke om å ta datakort...eller holder det med kurs? om de ikke vil støtte det forslaget, så får man evt betale det selv!!! æ har termin 5 juli..å i januar..10 uker ska æ ut i praksis.. så da sku gjerne han hatt permisjon for ellers sliter vi tungt me ka ska vi da gjøre!! katti må man melde seg opp for å få det godkjent...så å så mange mnd før el? når man er å ser på nki/nks kordan vet man ka som blir det rette æ ska velge for å få dekt de 25 %...det må vel være nettstudie ikke kurs vel!! plan var at far sku ta gradert permisjon...jobb en dag i uka i 10-15 uker. har mottatt engangstønaden.. som æ har forstått det så motar æ fødselsstipend fra lånekassen om han e ute i gradert permisjon... masse tenker som svirr ei hode...har du mista tråden..hehe
påhanigjen79 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2008 kan æ melde mæ opp i sept foreksempel...å om det ikke er innlevering for eks før i mai...så kan æ la være å levere inn, el må æ det!!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 du må ha fått studistøtte dette semsteret før fødsel om du skal ha rett til fødselstipend. så om du ikke har mottatt dette er det det samme om han tar gradert eller full permisjon... nki og nks vet jeg ikke så mye om... du må velge godkjente fag for at far skal ha rett til permisjon... men vet ikke hva de vil dekke... kommer vel ann på hva som er relevant for utdanningen de støtter fra før... men å betale for et fag selv er jo mer lønnsomt enn å ikke melde seg opp i noe mer, siden far da ikke får være hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå