Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Synes mange går litt langt her, altså de som vil bruke den metoden og har satt seg inn i det trenger det kanskje! Og de som er imot må ha lov å mene det, synes vi alle skal tenke litt mer på oss selv og våres, enn hva andre velger å gjøre med sine! Jeg er imot ferber, men hadde aldri fått meg til å kommentere og hisse meg opp dersom noen har lyst å bruke den metoden! synes alle skal respektere andres måter å gjøre ting på iallefall dersom det ikke er snakk om spørsmål for og imot. Er det en tråd der noen lurer på hvordan man gjennomfører ferber, syns jeg ikke at man skal legge ut i bøtter og spann om hvordan det skader osv, det er jo ikke det som er spørsmålet! Ta dere sammen! Tenk på deg og dine, ikke andres!
Smellt P. Tjukka Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Der er jeg ikke enig med deg ! Når man spør om råd om å gjennomføre feks. Ferber , syns jeg det er helt normalt og greit å kommentere at det finns andre og bedre metoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå