Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Når burde man senke bunnen i senga? Nå nermer hun seg 7 mnd med stormskritt og vi har den enda helt øverst. hmm hva gjorde dere?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 jeg vet ikke, men er det ikke når de begynner å klatre utav sengen selv?
Yrha Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Når de kan reise seg på knærne sånn at det er fare for at de kan bekke ut av senga...?
May-juli07+mai09 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 jeg anbefaller å senke den nå..... min sønn sto plutselig i senga uten forvarsel, så jeg mener at du burde gjøre det!!!!
mams-til-tre Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jegsenket senga til tulla da hun var 6 mnd, men da til det midterste hakket... (ikke alle senger som har det da). Jeg tror det er lurt å gjøre det nå før det skulle skje en ulykke.. Man vet jo aldri med de små...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Ja, ikke vits i å vente til det er "for seint" - like greit å gjøre det nå FØR de reiser seg! "Better to be safe than sorry" - bedre føre vàr enn.....
neutral Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 ....etter snar:-) Enig med du:) Vår gutt er 9mnd nå og vi senket sengen da han gikk over til å sove på eget rom, dvs. ca.2mnd. siden. Han reiser seg ikke opp i senga da han ligger i pose, men plutselig en dag så står han der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå