Sharlis Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Da er vi ENDELIG (nesten) ferdig med innkjøp av babyting Vi tok oss en tur til sverige i går og kjøpte TFK joggster twist m/hardbag, madrass 60¤120, Avent IQ brystpumpe, sengtrekk, dynetrekk, ammepute, klær ++++++, alkohol og masse mat. Og alt i alt kom det seg på ca 7000 norske kroner inkludert bensin. Så i dag kjøpte vi sprinkelsenga, voksipose, flere dynetrekk og sengtrekk, tepper, ++++++++ Så nå mangler vi vippestol,badebalje og stelleprodukter. Så utrolig beroligendes og deilig å endelig føle at man nermer seg målet:) Så nå holder jeg på å vaske masse babyting. Jiiiippiiiii:D:D
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Beste følelsen som finnes:-) Selv har jeg hatt disse tingene ganske lenge, for det var fare for fortidlig fødsel. Så nå er jeg begynt på neste stadie; å shoppe nye klær til meg selv til etter fødselen... Er 3 dager over termin nå, og gleder meg halvt i hjel til å trille lillejenta, se på henne når hun sover, kle henne i nye, fine klær, og ikke minst kle meg selv i nye fine klær;-D Kos deg kjempemasse!!
Sharlis Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 fiorilda: Hei:) Det er kjeeeeempe god følelsa ja:D Hvorfor var det fare for at du skulle føde prematurt da? Jeg har fare for å føde prematurt jeg og.på grunn av at jeg har to livmor. 3 dager over termin ja,oi oi oi..da kommer hun når som helst da:):) Du er vel drittlei og veldig spent på når det hele begynner kan jeg tenke meg:) Krysse for at du begynner NÅ da:D
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hei igjen! Jeg begynte å gå rundt med konstante kynnere, uten å vite det selv.. Så da jordmor sjekket hadde det allerede begynt å påvirke rieaktiviteten og lengden på livmorhalsen. Ble satt på riehemmende medisiner og beordret til å ta det med ro, så ordnet det seg! Og nå har alt stoppet opp.. Hehe, hun kommer nok når hun vil:-) Håper du koser deg masse med nytt babyutstyr og voksende mage, og at du ikke føder før tiden:-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå