Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 hvis jeg og min kjære har sex og det går for han litt for fort, er det da ok at jeg bruker dildo etterpå eller vill dette såre han ?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Kjenner ikke mannen din, så vet ikke om han blir såret eller ikke. Prøv da vel, så finner du det fort ut:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Er det ikke bedre at du bruker dildo først?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 hva med å kose litt med hverandre først? la han leke med deg til du bare Må Ha, også kan dere begynne å elske
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Spør han ... jeg bruker å ordne opp selv hvis jeg ikke kom. Samboer tar seg ikke nær av d:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Kan han ikke holde igjen til det har gått for deg da? Høres jo veldig egoistisk ut... Skulle han være så uheldig å miste kontrollen og kommer før deg så skulle jeg tro du fikk oralsex, eller eventuelt at han brukte dildo på deg som kompensasjon? Å ordne opp selv høres i hvert fall ikke hyggelig ut, hva er vitsen med sex da?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Hva med at han tilfredsstiller deg først,så har du nå i hvert fall fått ditt (Misforstå meg riktig.)? Sånn gjør vi det alltid her,for mannen min har et problem med for tidlig avgang - han klarer ikke å holde igjen. Men hvis dette bare er noe som hender av og til hos dere,så er det vel like greit å gjøre seg ferdig med en dildo etterpå... Tviler på at han blir såret av det. De fleste menn liker bare det. Mulig han blir tent igjen,og er klar for ny dyst:-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 typen min bruker vibratoren på meg hvis jeg skulle være så uheldig å ikke komme Er da ikke noe å bli såret over, jeg har vært helt ærlig fra starten av og aldri faket - da graver man bare brønn...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Mannen min har også problemer med at han kommer fort, men det løser vi med at jeg får mitt først, Jeg kommer hovedsaklig av oralsex alikevel så sånn sett ikke så nøye for meg at han kommer fort :-) Men du må snakke med kjæresten din om dette, slik at begge blir fornøyd. du skal da ikke gå gjennom livet uten å få tilfredstillelse du også.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Få ham til å bruke dildo på deg først, så kan han komme inn i deg akkurat når du kommer! Moro for både far og mor. : ) han kommer sikkert til å like det, han og...... Det som funker for dere ER ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå