UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 om å bli kjørt hjem fra toget, istedet for å ta buss når: -bussen går like ved(50m) og ganske nærme dit du skal(kanskje 400m) -bussen går ofte -bussen tar ca 25 minutter -den som du spør om å kjøre deg må da kjøre fram til toget, til dit du skal, så hjem til seg selv(ca 50 minutter til sammen hvis man er effektiv) Har en søster og bror som er litt for bortskjemte...og i dag sa jeg ifra at det orka jeg ikke. Det er dagen før 17.mai, har mye jeg skal gjøre, i tillegg er jeg sliten etter en lang dag - og ja, forresten så har jeg termin i dag =P Men hva er det med å spørre i det hele tatt da?! Det tar dem 25 minutter å ta bussen, mens det tar meg nesten en time å kjøre dem...synes det er litt frekt jeg!
SkravleFruen Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hvis jeg ikke eide samvittighet selv, og hadde en søster som var dum-snill.. så ja.. da hadde jeg kanskje spurt. Nå ser det ut til at din søster og bror eikek eier samvittighet, men du ikke er dum-snill.. så da løste det seg jo greit.. hehe.. de er late ja.. og du har all grunn og med ogd samvittighet kan si nei
petite fleur Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde i hvert fall ikke spurt en høygravid kvinne om en sånn tjeneste....Som du sier, du har mye å gjøre, og ting tar faktisk litt lengre tid når man har en stor mage å drasse på ;-) Når det i tillegg tar de halvparten av tiden det ville tatt deg; Nei, jeg ville ikke spurt. Synes du var flink som sa nei! ;-)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde ikke tenkt over det en gang jeg..... At det tar deg en time, mot 25min på bussen liksom. Ikke ås lenge siden jeg var der selv. Spurte fetteren min som jeg skulle på besøk til om han hentet meg på flyplassen når jeg kom. "Selvfølgelig gjør jeg det". Det tok jo han over en time også, totalt. Trett og sliten etter jobb og overtid, ikke rakk han å spise først heller. Så ja, jeg kunne nok ha spurt! Men hadde stort sett akseptert et nei også - uten sure miner.
Holly❄️ Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Å herregud, d er som og lese om lillesøsteren min... Hun presterte og ringe midt i barneselskapet til sønnen min og be MEG om og hente henne og kjøre henne på jobb...!!!!!!! Ja, for jeg kunne jo bare reist fra hele selskapet liksom..... Hun tenker ikke alltid lenger enn til nesetippen sin virker det som... 17 år, så burde vel kanskje begynne og lære snart. Bodde sammen med kjæresten min og hadde fulltidsjobb og alt jeg når jeg var på hennes alder:p Syns jeg ser foreldrene mine hadde kjørt rundt slik på meg som de har gjort på henne...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 For å si det sånn, så er det jo nettopp foreldrene mine som har vent dem til det da...de har omtrent alltid henta dem på toget - men nå har de ikke stor nok bil. Hadde det vært meg så hadde jeg synes det var flaut å få foreldrene mine til å hente meg hver gang også - iom at det er så greit å ta buss derfra. Selvfølgelig koselig en gang i blant, men jeg klarer meg jo sjøl =)
Kaffemocca Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Nei, hadde ikke det. Men er mulig som ei over her påpeker at de ikke har tenkt over at det tar deg nesten 1 time. Bra du sa nei istede for å gjøre det og bli sur da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå