Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har stort sett alltid hatt avføring hver dag til nød hoppet over en dag av og til. nå har det gått tre dager og ingenting har kommet. allmenntilstanden er helt fin, men jeg synes det er rart at det ikke kommer noe. Vi har prøvd med maltekstrakt utblandet i utpumpet melk, men han vil rett og slett ikke ha flasken.. noen råd eller er det ingenting å bry seg om? er litt bekymret for at han ikke ville ta flasken med tanke på senere hvis jeg vil ta med en tur vekk fra hjemmet...

mye på en gang her, men håper det er noen som har noen råd eller trøstende ord:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han kun får morsmelk, er det ikke noe farlig.. Da kan de gå leeenge, min nevø bæsjet ikke på 16 dager!

Hvis han får mme eller grøt blir det litt annet da..

Gjest Orkideen
Skrevet

Når du gir morsmelk er det normalt at det kan gå opptil 10 dager mellom hver avføring. Det er like normalt med avføring 3 ganger om dagen om tre ganger i måneden. Hvis han ikke plages av det ville jeg bare avventet situasjonen.

Mange barn vil ikke ta flaske ved første forsøk, så bare fortsett å forsøke. Jeg vil anbefale deg å begynne med å gi bare mm på flaske, for da får han en smak han kjenner fra før.

Lykke til!

Skrevet

Han får bare morsmelk så jeg vet at det kan gå en del dager uten, men jeg trodde hvis det var jevnlig hver dag så var det unormalt hvis det gikk så mye som 14 dager uten noe. tusen takk for svar:) nå får jeg sove godt om natten, du har nok rett Orkideen at han bør få bare mm på flaske. kanskje han synes det var noe rart med smaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...