Gå til innhold

Hvor mange her har IKKE bunad\festdrakt til barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har fått hvit blondekjole fra Monsoon.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke det tli han da han var 8 mnd (første 17.mai) eller 1,5 år (andre 17.mai), men nå i år har han fått :) (fordi de var på tilbud...hihi...)

Skrevet

Ikke jeg! :) Bryr meg ikke så mye, han er 8 mnd og mest sannsynlig blir det "jakkevær", og bena er nedi vognposen!

Skrevet

Gutta mine skal gå i dress!

Skrevet

hmm.. jeg hadde gleda meg så til at jenta mi skulle få hjemmestrikka bunad fra farmora.. fikk kjolen til jul og har kjøpt bunadsskjorte og strømper.. Men i går fikk jeg sms om at hu ikke kom til å sende kofta likevel.. ikke no grunn.. Men men.. blir en halv bunad og en halv et-eller-annet.. Men snuppa er jo nydelig uansett:D

Skrevet

Jeg har ikke. Jeg har kjøpt noen utrolig flotte kjoler i Usa. Så de skal brukes i morgen =0)

Skrevet

Jenta mi skal ikke ha festdrakt.

Skrevet

Gutten vår skal ha en pen bukse og en pen genser.. Evt. vårjakken sin på utsida;)

Skrevet

Guttene mine skal ha pen bukse og genser, også jakker uten på da selvfølgelig... blir sikkert ei lue også, værtfall på han minste...

Skrevet

Har ikke, men jeg har en som jeg brukte da jeg var liten som Mamma har spart på, tror jeg skal bruke den på Store-snuppa neste år.Det er jo nusselig som bare det:-),

I år har vi kjoler og jakker fra Zaras, veldig fine de også,)!

Skrevet

Guttene mine på 7 og 4 år skal ha på seg en pen bukse og skjorte, også ser det ut som vårjakka må utenpå der igjen...

Men veslejenta på 1 år skal ha stikket bunad som mommo har laget.

Skrevet

Minsta har en nordlandsinspirert festdrakt, helt nyyydelig er den, eldste skulle ha et hvitt miniskjørt med en liten overdel til, men heldigvis har vi kjøpt en hvit sommerbukse som hun kan ha istedenfor. Med ett par-tre strømpebukser under. ;o)

Skrevet

her blir det nyyydelig kjole fra zara, og kåpe fra zara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...