Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få sagt det; fantastisk kjekt å se deg tilbake i storform ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha....takk for det ;-)

Nyt det mens det varer...i dag har jeg sittet mye ute med ungene, med laptopen på knærne og spredd galla mi ;-)

Når de har lagt seg så skal jeg vaske ferdig huset og bake kake...og jeg er PISSE HAKKE FORBANNA PÅ GUBBEN!!!

Han bør jaggu ha ed det jeg trenger til bakinga og alt vi trenger i helga når han kommer inn døra her seinere i kveld,..hvis ikke så EKSPLODERER det her i hus...

Er for helvete ikke min skyld at han ikke kunne sagt fra tidligre i dag at han ble så sein. MANNFOLK!!! KNURRRRR!!

Skrevet

haha, jeg arghet litt sammen med deg i den andre tråden din ;) forbannade mennesker som ikke skjønner seg på ren logikk. man jobber ikke overtid dagen før merkedager for pokker.

be han bake for deg? slik at du kan slappe av litt dagen før dagen, man må jo være opplagt til all synginga i morgen!

Skrevet

Han hadde fått med alt på lista, pluss henta Kystdrakta mi og kjøpt strømper....så han er tilgitt... Lovt meg litt "spesial behandling" seinere i kveld når vi er fedig med å gjøre i stand alt til i morra... *kurr*

FLINK MANN!!! *fniiiiis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...