Gå til innhold

SLAGET OM NORDNORGE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og trur du faen mæ ikke at Bodø Glimt vant!! *heia heia*

 

*hoppe rundt om kring*

nu bi d ikke levvanes nedi sentrum! e gla æ sett 1.5 mil unna!! men dæven ka deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg hører de hit.... (Rønvika)

 

Yeeeeei Glimt!!!!

Skrevet

Bodø Glimt - superlag :) :)

 

Ædda bædda Tromsø..

Skrevet

TIL sug rompe!!!

 

Nesten så man sku forn i Teltet å tatt ei pils!!!!

Skrevet

Åååååååh...æ vil i teltet!!!! æææææææh!!!!

fader!! tru førr ett liv i byen nu!!

Skrevet

Ja det e nok sus i serken der nede...

Skrevet

Blæ!!! Dritt altså!!

 

Bra et av lagene mine slo til i dag værtfall... Oppvokst i troms og har bodd i tromsø så må jo holde med TIL. Men bor i trondheim og har vært skaptrønder hele livet (holder på å komme ut av skapet nå =P ) så må jo holde med Rosenborg også... Og i dag slo Rosenborg guttan på stortromma gitt!!

 

Litt lyst til å ut å bare oppleve koket nå ja, men blir nok rolig kveld gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...