Kirsebæra Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Og trur du faen mæ ikke at Bodø Glimt vant!! *heia heia* *hoppe rundt om kring* nu bi d ikke levvanes nedi sentrum! e gla æ sett 1.5 mil unna!! men dæven ka deilig!
*ale* Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hehe.. Jeg hører de hit.... (Rønvika) Yeeeeei Glimt!!!!
*ale* Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 TIL sug rompe!!! Nesten så man sku forn i Teltet å tatt ei pils!!!!
Kirsebæra Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Åååååååh...æ vil i teltet!!!! æææææææh!!!! fader!! tru førr ett liv i byen nu!!
Verbena Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Blæ!!! Dritt altså!! Bra et av lagene mine slo til i dag værtfall... Oppvokst i troms og har bodd i tromsø så må jo holde med TIL. Men bor i trondheim og har vært skaptrønder hele livet (holder på å komme ut av skapet nå =P ) så må jo holde med Rosenborg også... Og i dag slo Rosenborg guttan på stortromma gitt!! Litt lyst til å ut å bare oppleve koket nå ja, men blir nok rolig kveld gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå