Gå til innhold

Postiv El-test før IKM = gravid?????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på akkurat det samme!!! Sitter med to streker på EL test som er så sterke som de aldri har vært før, og det er 1 uke siden EL!!!

I tilegg er jeg kvalm og har hatt sånn ekkel metall smak i munnen (!?) de to siste dagene!

Hehe, har jo hørt at EL tester kan slå positivt ut om en er gravid, så nå er jeg kjempe spent:) IKM om 1 uke!

Skrevet

Jeg tror vi kan si GRATULERER til dere begge to!!!!

Skrevet

ser nå at denne kanskje kan misforståes litt. hehe.

Mener at noen sa til meg her om dagen at jeg kunne ta en EL-test for å finne ut om jeg var gravid, fordi den visstnok da skulle være positiv før IKM.

Skrevet

oi sorry, jeg overså at dere skrev EL-test...

Tenkte bare graviditetstest, jeg...

Da vet jeg ikke! ;)

Skrevet

Takk for svar! hmmm...men jeg hadde en svak teste-strek da. Mulig den har ligget for lenge. Får teste enda nærmere IKM tror jeg.

Skrevet

Huff og huff, dette er jo kjempe spennende! Men man kan vel ikke stole heeeelt på at EL testen slår ut riktig....den er jo ikke beregnet på å finne graviditet! Men de to strekene er sååååå sterke! Det må jo ellers bety at jeg har EL nå...og det er jo litt vel rart???

Har du noen symptomer babyklar??Eller var det bare sånn teoretisk spørsmål?

Skrevet

Er på besøk fra 1.Trimester :)

Jeg testet positivt med EL test :) Billig test fikk jeg bare en svak svak svak strek på og Quick Respons graviditetstesten fra apoteket var også super svak, testet dagen etterpå med Clear Blue Digital å den lyste GRAVID mot meg;

Så ja, du kan teste positivt på en graviditet med EL test :)

Håper du er gravid jeg!!

Er 10 uker idag jeg, deilig følelse å være gravid :) :)

Skrevet

Trodde ikke man kunne teste positiv før nærmere mensen jeg?

Jeg våknet inatt med smerter i ene brystet, trodde det var betennelse, men da jeg kjente på brystvorten kom det hvit melk ut. Og idag har jeg vært ganske kvalm, har gulpet en del ganger idag. Pluss at det verker i brystene.

Kan det være innbilt, tegn på EL?

Har aldri hadd slike teng, bruker som regel å få slim når jeg har EL, det har jeg ikke fådd denne gangen....

Men hadde mensen 30 april. Kan jeg være gravid allerede nå? Det er to uker til neste mens, og jeg får regelmessig!

Sist gang jeg ble gravid var ikke i EL perioden....

Skrevet

gratulere begge to... positiv el test like før ikm betyr gravid.. jeg testet posetivt både på cb digital el test i går og cb digital g.test i dag... så lykke til videre

Skrevet

testet igjen i dag og der fikk jeg tre positive el-tester og 1 neg graviditetstest.Er vel ikke gravid da:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...