Nit@™ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 for å ta den siste kvelden med russefeiring. Blir nok fuktig, både pga været og andre ting er jeg redd ;o) Siste 3 russeknutene måtte tas for å bli eliteruss og få dusken dyppet i sølv. Hun skulle bla. kysse skoene til en politimann i dag ;o) Godt det bare er denne ene gangen sier jeg bare. Men jeg skal ikke klage. Stort sett har russetiden gått veldig greit!
Kaffemocca Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hehe=) Det er over i morgen. Etter hva jeg har sett du har skrevet om henne tidligere tror jeg hun er et prakteksemplar av en russ og at du ikke har noe å bekymre deg for=)
Nit@™ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Nei, jeg kan ikke klage. Er nok mange andre foreldre som har hatt flere søvnløse netter i forhold til meg, for jeg har ikke hatt noen ;o) Hun har hatt en morsom russetid, og det skal man jo, men heldigvis uten den helt store fylla! Så om det "tar av" litt i kveld er det jo ingen krise egentlig. Ingen skole å tenke på i morgen. bare ha det gøy med venner hele kvelden og morgendagen. Gleder meg til russetoget kl 17. Kommer vel til å felle noen tårer jeg da.. Eneste tåpelige kjerringa som står og griner langs veien ;o) Men tenker så masse på at det er siste sommeren hennes hjemme. Blir så rart... Se der ja, sentimental med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå