Sanna77 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Skrekkblandet fryd.. Etter 8 pp og en SA fikk jeg svak rosa strek i dag:) Er 5+4, er allerede uvel og kvalm. Har også til dels kraftige "hugg" i magen, mest på venstre side. Er dette vanlig? Også litt vondt i korsrygg. Mest bekymret for magevondt, er selvsagt engstelig etter SA i vinter. Noen som vil dele erfaringer?
Nurket11 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Håper det for jeg har det Er gravid i uke 5. Tror ikke du trenger å bekymre deg,,,ihvertfall ikke så lenge du ikke blør!
Sanna77 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Leser at det er mange som snakker om magesmerter her inne. Ny i dag vet dere, ikke så lett å få med seg alt! Og jeg sitter her på jobb til klokken 23... sukk. Får gå gjennom endel i dette nye universet i løpet av kvelden, når jeg innimellom har tid. Jeg har mye sterkere tegn på graviditet denne gang enn ved SA i mars, det er jeg glad for . Det er vel mer enn 50% sjanse for at det går bra. Leste en plass at man regner med at nesten halvparten av alle svangerskap ender i abort (forkledd som forsinket TR) . det hørtes mye ut! Får prøve å ikke bekymre meg. Er det ikke noe som heter festesmerter tro? Satser på det.
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hei, å gratulerer :-) Ja, det er vanlig å ha stikninger, mensen lignende smerter på den ene siden. Jeg har på høyre. Har hatt en MA i februar, er nå 6+6- så veldig spent selv. Men dette er vanlig. Så lykke til fremover.
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Hei Grattis med en spire i magen :-) Jeg har også sterkere tegn på graviditet denne gangen. En deilig følelse, men også skummelt når man har mistet før...
Nurket11 Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror det er veldig vanlig,,,føler meg litt øm i nedre magergion og har små ilende stikk,,,skal være sånn etter hva jeg har lest. Jeg har lest at det 11% sjanse for spontan abort. Man er bare så inmari redd for å være en av de 11%'ene..merker jeg sjekker bekymret papiret hver gang jeg går på do..
Sanna77 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2008 Det er så godt at flere sier det samme. Ringte legen i dag og sa jeg fryktet SA en gang til, men de beroliget meg med at jeg ikke kunne gjøre noe fra eller til. Spise sunt osv, ellers ordner naturen resten. Går det galt likevel er det jo sannsynligvis noe galt med barnet og ikke noe vi gjør selv - og da er det like greit. Får prøve å slappe av, det som skjer det skjer:) Og 11% er jo litt bedre enn halvparten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå