It's all about me Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hvordan er egentlig sportsdelen? Har ikke erfaring med denne typen, så er den god å sove i, stor, og er det plass til noen annen vinterpose enn den orginal????? Vurderer å bytte ut TFK'en før vesla kommer (jobber med mannen å få beholde begge.......) men det er visse ting med TFK jeg elsker som gjør at jeg ikke er heeeeelt sikker. Det som veier tyngst der er at sportsdelen er så stor og lun å sove i, samt at den er så stødig at jeg lan henge kilovis med poser på styret. Hvordan er disse to tingene på Bugaboo? Er det samme skjerm som brukes på bagen og sportsdelen? En siste ting, hva koster den i Norge? Får kjøpt limited edition i dongry til 4100,- i USA, vet det er billig men hvor billig......?
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mai 2008 Bedre lykke idag da kanskje......
Puselure Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Vi har prøvd sportsdelen på buggisen til gutten vår på 2 år og 3 mnd. Den er nok litt liten til han, hodet når i kalejsen når han sitter i vogna. Han sitter veldig fint i vogna, men han er for lang hvis vi må trekke frem kalesjen. Gutten vår var 92 cm i februar... Han har sovet dupp 1 gang i denne vogna, gikk fint det, men bare akkurat;) Har ikke prøvd med annen pose enn Bugaboo posen, ikke type skinnpose, men vil tro at det skal gå fint. Gutten vår har en TFK som vi skal fortsette å bruke til han, så skal bebisen som kommer når som helst få buggisen. Tror ikke jeg ville byttet ut TFK vogna for en buggis jeg da, men..... Vi skal ha begge to siden poden fortsatt sover dupp av og til i bhg og bruker da vogna. Synes TFK vogna virker mer stabil, men har ikke prøvd buggisen kjempemye med poden i. Synes det er fordel at både håndtak og bag/sportsdel kan snus begge veier. Så har buggisen stor og fin bag. Jeg er fornøyd med begge vognene:D Ja, det er samme kalesje på bag og sportsdel:) Vi kjøpte vår buggis brukt i Norge, tror Barnashus selger den til 7500, eller omkring denne prisen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå