hva nå? Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 lillegutt hadde det for 1 år siden.. hadde mye.. nå går han i barnehage og det går vannkopper der og nå ser det ut som han får prikker i bleie området og litt på magen... trudde man bare kunne ha det en gang jeg...
Snupi27 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 det er hvertfall eeeekstreeeeemt sjelden at man får det to ganger så jeg tviler på at det er det..
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Kan jo hende det er varmeutslett eller bleieutslett..
hva nå? Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 takk.. da er det sikkert noe annet.. godt å vite!
våken_om_natta Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Vannkoppeviruset legger seg latent i kroppen etter at man har hatt det. Kan senere i livet bryte ut i form av helvetesild, men man får ikke vannkopper igjen på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå