Gå til innhold

vannkopper.. kan man ha det flere ganger??


Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt hadde det for 1 år siden.. hadde mye..

nå går han i barnehage og det går vannkopper der og nå ser det ut som han får prikker i bleie området og litt på magen...

 

trudde man bare kunne ha det en gang jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er hvertfall eeeekstreeeeemt sjelden at man får det to ganger så jeg tviler på at det er det..

 

 

Skrevet

Kan jo hende det er varmeutslett eller bleieutslett..

Skrevet

takk.. da er det sikkert noe annet.. godt å vite!

Skrevet

Vannkoppeviruset legger seg latent i kroppen etter at man har hatt det. Kan senere i livet bryte ut i form av helvetesild, men man får ikke vannkopper igjen på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...