Gå til innhold

Syklusen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann...hvis jeg får menstrasjon den 20 hver mnd...har jeg da 31 eller 32 dagers syklus? håper noen kan svare,for jeg prøver å finne min neste eggløsningsdag..

Takker på forhånd for svar jeg forhåpentligvis får:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32... men det funker jo ikke å ha mensen den 20 hver eneste mnd... den må jo forskyves en dag annen hver mnd da...

Skrevet

Oki,har som regel hatt den 20 el 21 siden januar... da skjønner jeg jo litt mere.

så da har jeg altså 32 dagers syklus?

tok en eggløsningstest inne på en nettside...og da har jeg ifølge 32 dagers syklus eggløsning mellom 3 og 7.juni :)

Skrevet

Heheh da får dere stå på 3-7:)

hvor lenge har dere prøvd??

Skrevet

Skal faktisk begynne nå i juni med prøvingen:)

Så er veldig spent nå :)

Er det lurt å kanskje starte dagen før? (siden sædcellene lever opptil 5 dager?) eller kanskje to dager før? må planlegge litt skjønner du,for må reise for å få gjennomført dette skjønner du.

Hvordan er din historie da?:)

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke så lyst på til og begynne med.. men jeg ble gravid for 1 1/2 år siden men utenfor livmor og måtte fjerne ene eggstokken. også fikk jeg aldrig mensen igjen etter operasjonen så da tok jeg en test som var positiv. DA ble jeg og samboeren min instilt på og få barn! men mistet det også!! Etter det så har vi prøvd og prøvd uten så mye hell etter det..:(

Fant ut i går at hunden min skal ha valper da.. Heldig grisen!

hehe

Skrevet

uffda,får håpe dere lykkes til slutt da..sender masse hell og lykke.

og gratulere så masse med ventende valper:)

har selv en liten kar (tibetansk spaniel) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...