Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 pike har det vært idag og nå ligger hun ved siden av meg og snorker som en mann!!! Sliten, trøtt, mett og fornøyd! Barnehagetog og fest med is og kaker Grillfest med is og gele Litt for lite søvn = SUPERTRØTT ROSA Kanskje jeg snart kan begynne å gjøre det jeg hadde planlagt før i dag;-)
Dailis Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Herlig=D Det ligger noen og sover her og..... bortsett fra eldste som er hos en kamerat. Jeg har noe sykt mye å gjøre i kveld så det er vel bare å brette opp ermene.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Ikke stresse for mye da!!! Men du er vel vant til å jobbe på nattestid du, når vi andre sover søtt i sengene våre;-D Hvordan du får hvile har jeg ikke skjønt!!! Ha en super dag i morgen til alle dere! Kanskje vi sees nede i byen:-)
Dailis Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Det hadde vært koselig. Men ikke lett å se hvem som er hvem under alt regntøyet :S Jeg får vel kanskje ikke nok hvile, hehe. Men jeg kan sove når jeg blir gammel
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Ja bare du ikke blir gammel for tidlig pga søvnmangel!!! Jeg har bestemt meg idag, plasker det ned i morgen så holder jeg meg hjemme og pusler rundt i huset og dekker bord til besøket på ettermiddagen. Har ikke noen som trenger at jeg står og roper hurra, og jeg kjenner at å fryse i plaskregnet, det gidder jeg rett og slett ikke! Det er dama det tenker jeg! Rosa har jo gått i tog i dag og er såre fornøyd der hun ligger og snorker:-)
Dailis Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Det hadde sikkert jeg vurdert om jeg ikke hadde noen i toget ot. Tviler sterkt på at det blir bestemor som titter på toget om det er slikt vær i morgen. Men vi er nok nødt.... Men vet ikke hvor lenge vi blir på skolen etterpå da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2008 Nei det skjønner jeg! Men nå lyner og tordner det her!! Og da blir det fint vær etterpå - ikke sant?
Dailis Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Det kan vi jo satse på Jeg har gått med regntøy i 17.maitog uten at de thar kommet en dråpe før jeg husker jeg fra barndommen =D Så da sier vi det blir slik i morgen og! Ikke noe lyn og torden ehr gitt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2008 Det glimtet og tordnet skikkelig!!! Og nå demper regnet seg også litt......positiv positiv positiv!!!
Reveenka Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Tenker lille rosa har hatt en alle tiders dag i dag - da er det deilig å finne senga når kvelden kommer c",) Her er det meldt sludd i morgen, så jeg tror jeg skal prøve å få med med gubben og bære inn alle blomstene jeg har plantet i div krukker så det ikke skal fryse mer for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå