Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #26 Skrevet 19. mai 2008 Så godt at du klarer å tenke på at noe hyggelig er bra for deg der fremme:-) Og koselig at du har lyst til å være med:-) Mamma søker barn - har fått de hun skal ha Little Miss Naughty (er du virkelig så rampete;-) tonetroll LatterKlatten Reveenka AllerhelstNorge Attpåklatten:-) Karomamm a er med of course:-) Vimsemamma til to herlige Gummelillan Snulder Babyonboard Ronja Olebrumma 4 barnsmor
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 #27 Skrevet 19. mai 2008 Tror du glemte å føre opp meg? Er jeg for ung ell?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #28 Skrevet 19. mai 2008 Mamma søker barn - har fått de hun skal ha Little Miss Naughty (er du virkelig så rampete;-) tonetroll LatterKlatten Reveenka AllerhelstNorge Attpåklatten:-) Karomamm a er med of course:-) Vimsemamma til to herlige Gummelillan Snulder Babyonboard Ronja Olebrumma 4 barnsmor Prinsessasomingenkunnemålbinde med sexy boots:-) Neida, jeg synes du er flink med alle de onga til typen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #29 Skrevet 20. mai 2008 Denne må dere altså hjelpe meg å holde oppe for jeg begynner å bli skikkelig sliten i armene og da ender jeg kanskje opp som Karomamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #31 Skrevet 20. mai 2008 JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! SKJØNNER`U ELL??
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #32 Skrevet 20. mai 2008 Eller kan vi fremskynde turen litt? Syns det er fryktelig lenge å vente helt til november, jeg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #33 Skrevet 20. mai 2008 Vi kan gjerne det for min del:-) Hva med neste helg???
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #34 Skrevet 20. mai 2008 Jobber. Men fortsetter vi å skravle på denne tråden, skal du ikke se bort fra at den holder seg oppe et halvt års tid....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #35 Skrevet 20. mai 2008 Hahaha:-) Sant nok:-) Får finne en annen dag da! Skal bare en svipptur til Hellas først.....og blir borte sånn ca 3 uker..........oki?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #36 Skrevet 20. mai 2008 Aaaaaaaa hepp hepp, skal jeg utestenges nå da, bare fordi jeg skal til Kreta??? Mobbing kaller jeg dette, først invitere meg og så si at jeg ikke kan få være med.. Nei jeg får maile moderator da:o)) Ikke annet å gjøre:-DDD Ikke neste helg...... He he he he dessuten åpner ikke det spaet før i nov:o)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #37 Skrevet 20. mai 2008 First we take Manhatten, then we take Berlin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå