jente30L Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 den 14 mai klokka 22 begynnte jeg å kjenne at det kom rier,og ringte så ullevåll og fortalte hvordan det lå ann,det var 5 min mellom hver rie men de var ikke lange og ikke vonde.. så gikk tiden og i 2 tiden var det så ille at jeg tenkte det var greit å reise,det var fortsatt ikke vondt nok mente jeg men var mellom 2 og 3 min mellom hver rie og siden vi hadde en kjapp fødsel sist var det greit å dra.vi kom opp der halv 3 ca og da hadde jeg visst 6 cm... riene var fortsatt ikke så vonde og vi satt og prata litt og klarte fint å holde samtalen igang til tross for rier.bestemte meg for å føde uten smertestillende denne gangen og,gikk greit sist. ville gjerne prøve å komme meg gjennom fødsel uten for mye hyl og heller fokusere på å jobbe meg stille og rolig gjennom riene.¨ det klarte vi fint;) ble en knyststille fødsel med musikk i bakgrunnen,og det eneste man hørte var theodor som skrek da han kom ut,etter 2 press;) ingen rifter og han var ute ti på 4;) han var 2970 og 47 lang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå