LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Lurer på om jeg kan lage fyllte egg nå, holder de til i morgen ettermiddag? Altså, står jo kaldt og vet de ikke blir dårlige, men lurer på om de kan bli stygge å se på.
*ale* Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Det skal gå bra det.. Bruker å lage Deviled eggs dagen i forveien. Det er jo plommen som kan bli stygg men den taes jo ut og blandes med andre ting.. er IKKE kokk altså.. men måtte bare svare likevel...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Hehe, tente jeg skulle skrive at andre fikk svare også da, men det datt bort. :-p Men tusen takk for svar, da får jeg litt bedre tid i morgen. Lurte på å lage Deviled eggs, men har ikke smakt det før, så jeg safer heller, siden morgendagen ikke er rett dag for å teste ut nye ting i min verden.
*ale* Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Det er kjempegodt.. Bare go easy med tabascoen... Prøv!! I dear ya..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 To late now, butikken her stengte for ettpar timer siden, tror ikke jeg har nok ingred. Men neste gang, jeg lover. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå