Mulle :) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/artikkel.php?artid=520222
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 herregud.....fatter ikke hva som får russen til å tro at de kan drive på sånn som dette, har selv vært russ, men klarte da å oppføre oss på tross av det... MAKAN! Skulle vært min unge, så skulle jeg jaggu klart å tatt dem igjen til fots og laga et helvete for dem.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Kjenner jeg blir hissig bare jeg tenker på den saken der, gud hjelpe den russen om det hadde vært min sønn, tror jeg hadde sett rimelig rødt i en slik situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå