Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 savner det skikkelig savnerd denne bittelille skapningen som ligger ved puppen min, samboer sier blankt NEI ikke nå men seinere når ungene guttene våres har blitt større ( de er 1 og 3 1/2) men har det skikkelig vondt og får skikkelig vondt av å se gravide og det er jo faen MASSE av de ute å går om dagen... føler at jeg bare vil lukke meg inne og vente til jeg kan få nr 3, det er ikke sånn at jeg ikke liker mine 2 søte fra før av, de er bare helt nydlige og jeg elsker dem over alt på jord!!! men jeg savner magen og sparkene og det er så pent og spesiellt å gå gravid!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Ja, det er helt herlig å kjenne de små sparkene! Men tenk så dumt om du får masse unger på kort tid, også får du aldri kjenne det igjen senere. Nå har du iallefall noe å se fram til Jeg vil også bli gravid, og vi er prøvere nå.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Kjære deg! Har du egentlig et ønske om å gå gravid gjennom hele din fertile periode i livet? Gravid skal man prøve å bli, dersom man ønsker et BARN, og ønsker å følge dette, og glede seg over det gjennom HELE livet. Man skal IKKE prøve å bli gravid dersom man ønsker seg en TILSTAND som gravid og/eller en BABY. Dette er iallefall min mening! Husk at enhver baby (iallefall de aller fleste, heldigvis) også blir større og større....Og hva skjer da? Melder det seg nok et ønske om en ny BABY? Jeg håper du våkner opp fra denne "boblen" du befinner deg i, sånn at du kan sette pris på det du allerede har! Lykke til med nedstigningen til jorden og virkeligheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå