Gå til innhold

Hvor lenge igjen til dere skal prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nedtelling! :)

Vi har litt over en syklus:) Dvs om ca 5 uker om syklusen er stabil:D wooohoo, ikke lenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste mens før prøving kommer nå til uka :-)

Hører vel snart til "Bli gravid" forumet jeg da. MEN jeg kommer ikke til å ta det så alvorlig. Lever som før og kommer nok ikke til å mase med el og sånt. Hvis vi ikke blir gravide etter flere måneder, så vil jeg nok "prøve" litt mer aktivt.

Skrevet

Hvis alt går etter planen, og vi er enige om å prøve, starter vi rundt 1.juni :) Vil si en 2-3 uker.

Skrevet

ca. 2 mnd her. Det er lenge, men det passer best da i forhold til ferie og diverse.

Skrevet

Oi, endelig en med litt lenger tid frem enn meg:)

Jeg gleder meg, men syns samtidig det er lenge med 5 uker da. He he. Det er kanskje ikke egentlig det:)

Skrevet

Nå venter jeg bare på at blødningen skal komme så jeg kan gå inn i min siste syklus før prøving her... Hmmm.. Skulle vært her i går.

Skrevet

Jeg har en pakke med p-piller igjen-dvs 3 brett med p-piller (uteom det brettet jeg er på nå da). Så etter det,så er det vel full fart med prøving^^,

Skrevet

skal begynne prøvinga i august. håper det ikke tar så lang tid før spiren sitter, har lyst på vår\sommer eller høstbarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...