*ale* Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Har.. 0,5 l fløte en boks rømme to pk naturell kremost (ca 200 g pr.) 1 pk kremost med ananas/ mandarin en pk digestive kjeks,,, Handla i blinde.......
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Mangler gele og smør ihvertfall....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Må ha smør til bunnen, har du det kan du lage ostekake.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 ja, hvis du har sukker og smør. Ville ikke brukt rømme i den. let på nettet så finner du sikkert en oppskrift som passer. Noen trenger du gelatin til og noen trenger du det ikke. Noen trenger ovn, de fleste trenger det ikke. Jeg ville ikke brukt mandarin og ananas ost.. men det er fordi jeg ikke liker det. Jordbær er godt på toppen eller gele, hvis du liker det.
*ale* Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2008 Har smør ja... Får lete etter oppskrift-- Herlighet.. glemte handlelappen og oppskrifta på jobb, på butikken med to krakilske unger og sur mann..... Ble bare kaos....
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 been there.... he he. lykke til! den blir nok kjempegod! krakilske unger er en ting, men sure menn er det værste, spesiellt på butikken når man faktisk trenger liitt hjelp en gang i blant! Håper du får en fin og rolig 17 mai og at alt går etter planen i morgen , at alle er blide og fornøyde og at stemningen er bra - hele dagen!! he he.. det håper jeg forresten for alle dere som lester dette!
fredkris Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 lag geleen med halv mengde vann, la den bli lunken/kald men ikke stiv. pisk sammen 1 pakke kremost naturell og halv boks rømme og 1 teskje vaniljesukker. pisk krem i egen bolle, vend inn ost og rømme. hell så over sitrongele (kald, men flytende) og vend det forsiktig sammen. dette helles så over den avkjølede bunnen av kjeks og smør. la det stå i kjøleskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå